درمان‌های مختلفی برای بهبود بیماری‌ها در سراسر دنیا انجام می‌شود که برخی از آن‌ها بر اساس باورهای قدیمی هنوز در بسیاری از کشورهای جهان کاربرد دارد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، شاید عجیب‌ترین روش‌های درمانی تا حدودی بتواند دردهای بدن را تسکین دهد اما روشی قطعی و مؤثر برای درمان به حساب نمی‌آید.

1-سوپ سیرابی
سوپ سیرابی یک دارویی موثر برای کاهش درد‌ها در چندین کشور اروپایی است که از مواد زائد دستگاه گوارش گاو که از سطح مواد مغذی بسیار بالایی برخوردار است می‌تواند باعث آرامش و گرم شده بدن شود.



2-کارائو یکی از میوه‌های محبوب ژاپنی است که از آن برای تهیه ترشی استفاده می‌کنند و نمک موجود در آن از پیری زودرس جلوگیری می‌کند و از مفاصل و استخوان‌ها سالمندان محافظت می‌کند.



3- خشک کردن این وسیله و جویدن آن می‌تواند خستگی و بسیاری از دردهای جسمی را تسکین دهد.


4- در بسیاری از کشورهای دنیا با مخلوط صدف و تخم‌مرغ و سس و فلفل و نمک یک غذایی تهیه می‌کنند که این غذا می‌تواند از کم‌آبی بدن جلوگیری کند و پروتئین آن باعث شادابی و طراوت مو‌ها خواهد شد.



5- برخی‌ها معتقدند نوشیدن مایعات شور شبیه به آبگوشت می‌تواند سرطان‌ها و مشکلات هضم و یبوست را برطرف کند و این شیوه درمان در هند و اروپا بسیار رایج است.



6-کامیس (تخمیر شیر مادیان) یک نوشیدنی محبوب در مغولستان است که می‌تواند ضعف‌های بدنی را بهبود بخشد همچنین مخلوط این تخمیر با چشم گوسفند و سس گوجه‌فرنگی می‌تواند دل درد و مشکلات کودکان را برطرف کند.



7- فیله شاه ماهی و مخلوط آن با موز و سر گربه غذایی عامیانه محسوب می‌شود که به دلیل پروتئینی که دارد می‌تواند از پوکی استخوان جلوگیری کند و این یکی از احمقانه‌ترین روش‌های درمانی محسوب می‌شود.



8- این مایع سفید رنگ که مصرف آن شبح تجویز می‌شود باعث می‌شود بدن کلسیم مورد نیاز در طول روز را دریافت کند و مصرف آن با نان از کمبود کلسیم بدن جلوگیری می‌کند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار