مکان‌یابی برای احداث بازارچه میوه و تره بار به همت خانه پژوهش محله شمشیری صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مکان‌یابی برای احداث بازارچه میوه و تره بار به همت خانه پژوهش محله شمشیری صورت می‌گیرد.
 
این گزارش حاکی است: در ادامه اجرای ابلاغیه‌های اداره پژوهش‌های محلی و در راستای انجام طرح پیشنهاد پژوهشی محله به همت خانه پژوهش شمشیری، مکان‌یابی برای احداث بازارچه میوه و تره بار انجام خواهد شد.
 
بنابراین گزارش، با توجه به نتایج حاصل از برگزاری نشست‌های تدوین سند مطالعاتی و همچنین با توجه به قرار گرفتن محله شمشیری در ناحیه دو شهرداری منطقه 9 و تنها مدیان میوه و تره بار مناسب منطقه در ناحیه یک، احداث بازار میوه و تره بار به عنوان راهکاری برای جبران برخی از مشکلات حاضر در محله ضرورت انجام پژوهش حاضر بیش از پیش احساس شده و انتخاب محلی که مورد تایید عامه مردم محله و قابل استفاده برای محلات مجاور باشد را فراهم کرده است. لذا با انجام پژوهش مناسب و مساعدت مدیران شهری احداث مکانی مناسب برای رفع حداقل نیازهای اساسی مردم ضروری می‌نماید.
 
در پایان این گزارش، ذکر دلایل عقب ماندگی محله و مشکلات اقتصادی و اجتماعی بررسی شد و مقرر گردید تا مسئول خانه پژوهش نسبت به مکان‌یابی برای احداث بازارچه میوه و تره بار با توجه به خواست و نظر مردم پژوهش‌های مربوطه را انجام داده و نتایج حاصله را به صورت گزارش تقدیم مراجع مربوطه نماید.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار