بخش وبلاگ نویسی جشنواره حکمت مصلی با شعار منطق اسلامی محمدی در مقابل تفکرات بی‌منطق اسلام تکفیری آغاز به کار کرد.

مجید سید قریشی معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: توجه به آراء و اندیشه‌ها و افکار استاد شهید مرتضی مطهری که مقام معظم رهبری آن را مایه و زیر بنای فکری انقلاب اسلامی می‌دانند گام موثری در جهت دستیابی به دانشگاه اسلام و اسلامی شدن دانشگاه‌ها و موجب استحکام بنیان‌های فکری دانشگاهیان در برابر شبهات فرهنگی و عقیدتی دشمنان است. 

وی افزود: همین جشنواره حکمت مطهر دانشگاهیان دارای بخشهای مختلفی است از جمله بخش وبلاگ نویسی که از دو دوره گذشته مورد استقبال دانشگاهیان قرار گرفته است. 

سید قریشی تصریح کرد: با توجه به اینکه حضور دانشجویان در فضای مجازی و انتشار افکار استاد شهید مطهری در فضای مجازی موجب گسترش افکار زلال اسلامی و خنثی شدن توطئه دشمن در معرفی اسلام بی‌منطق و اندیشه‌های مسموم وهابیت و سلفی‌گری خواهد شد. 
و بر همین اساس بخش وبلاگ نویسی با شعار «منطق اسلام محمدی در مقابل تفکرات بی‌منطق اسلام تکفیری» فعالیت می‌کند، چنانچه در این بخش پنجره ویژه‌ای برای وبلاگ اولی‌ها جانمایی شده که در آن آموزش وبلاگ نویسی و رفع اشکال آنلاین و آنلاین انجام می‌شود. 

وی خاطر نشان کرد: وبلاگ بهمن جشنواره حکمت مطهر به آدرس 
www. hekmat motahar. blog. ir تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ پذیرای آثار دانشجویان در زمینه وبلاگ نویسی است. 


انتهای پیام/
برچسب ها: وبلاگ ، حکمت مطهر ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار