فرمانده بسیج منطقه 13 با اشاره به اجرای برنامه های دهه فجر به مناسبت گرامیداشت فرارسیدن سی و پنجمین بهار پیروزی از برپایی نمایشگاه دهه فجر در فلکه دوم نیروی هوایی خبر داد.

اصغر صوفی در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بزرگداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، تبیین آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و تقویت و گسترش فرهنگ ناب اسلامی را از اهداف برگزاری این برنامه ها دانست و افزود: حوزه بسیج منطقه 13 در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه های مختلفی را با رویکرد افزایش روحیه از خود باوری ، امید ، نشاط ، پویایی ، مشارکت عمومی ، همبستگی و وحدت و همچنین تبیین ریشه ها و علل اصلی شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی ایران  به اجرا می گذارد.

صوفی برپایی نمایشگاه دهه فجر در فلکه دوم نیروی هوایی را یکی از برنامه های محوری این ایام بر شمرد و تصریح کرد: علاوه بر  تهیه و نصب نمایشگاه عکس روز های پرشور انقلاب و دستاورد های عظیم آن در طی سی و پنج سال ، نسبت به نمایش کتاب های مرتبط با انقلاب اسلامی و پخش سرود های انقلابی اقدام می شود.

فرمانده بسیج منطقه 13 با اشاره به برگزاری تور های بازدید از موزه ها با محوریت دهه فجر اظهار داشت: برنامه بازدید از موزه عبرت ، موزه دفاع مقدس و باغ موزه قصر همزمان با ایام دهه فجر اجرا می شود.

صوفی  برگزاری جشن خانوادگی فجر نور را از دیگر برنامه های اجرایی دهه فجر اعلام کرد و افزود : این جشن بزرگ با حضور بسیجیان و اجرای ویژه برنامه های مختلف برگزار می شود.
وی فضا سازی سیمای بصری یکی از عنوان برنامه های حوزه بسیج بر شمرد و افزود: آذین بندی ، چراغانی و نصب پوستر های انقلابی و استند های سخنان امام راحل در سطح محدوده صورت می پذیرد.

فرمانده بسیج منطقه 13  غبارروبی مزار شهدای گمنام و دیدار با خانواده معظم شهدا را از دیگر برنامه های اجرایی دهه فجر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه پلاکارد های تبلیغی و پرچم های متحد الشکل در روز 22 بهمن توزیع می شود خاطر نشان کرد: این پلاکارد ها توسط سازمان به حوزه ارسال و حوزه  بسیج این منطقه به استعداد ده نفر جهت توزیع در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه اقدام می کند.
 

برچسب ها: دهه فجر ، فرمانده ، صوفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار