رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان نوشهر از تلاش شبانه روزي راهداران براي بازگشايي راههاي ارتباطي اين شهرستان خبر داد و عنوان كرد : با تلاش راهداران و همكاري ديگر دستگاه هاي اجرايي در حال حاضر تمامي محورهاي اصلي و شرياني نوشهر باز و تردد در آنها برقرار است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، درويشعلي ميار ضمن اعلام اين مطلب گفت : پس از بارش سنگين و مداوم برف و كولاك در غرب استان و انسداد محورهاي ارتباطي ، نيروهاي راهداري بلافاصله با تمامي امكانات و ماشين آلات راهداري اقدام با بازگشايي محورهاي ارتباطي كردند.

وي افزود : با همت و تلاش راهداران چيزي افزون بر هفتاد درصد محورهاي فرعي و روستايي اين شهرستان بازگشايي شده و مابقي نيز به زودي با همكاري و همدلي مسؤلين ذيربط بازگشايي مي شوند.

 ميار ضمن قدرداني از مسؤلان ديگر دستگاه هاي اجرايي براي همكاري با مجموعه راه و شهرسازي اظهار داشت : تعامل و همكاري پيمانكاران تحت پوشش اين اداره با اعزام ماشين آلات راهسازي خود جهت بازگشايي محورها ستودني است.

گفتني است مركز اطلاعات راههاي مازندران با دو شماره تلفن 141 (گويا ) و 2222320 (شبانه روزي) و همچنين سامانه پيام كوتاه 10000141 آماده پاسخ گويي به مسافران و مردم عزيز براي اطلاع از آخرين وضعيت راههاي استان است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار