به همت اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 مسابقات فرهنگی و هنری به منظور گرامیداشت دهه فجر در سطح منطقه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10، از برگزاری  مسابقات  هنری در منطقه با هدف تبيين مباني اصول، آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و ترويج و تعميق انديشه و سيره حضرت امام خميني (ره) ، ارتقاي سطح بصيرت جامعه نسبت به آسيب‌ها و تهديدها عليه نظام جمهوري‌اسلامي و ... در ایام دهه فجر خبر داد.
 
گفتنی است مسابقات  شامل: طراحی پوستر با موضوع ایران ، مسابقه کاردستی ویژه کودکان با موضوع پرچم 3 رنگ کشورمان ،  مسابقه خاطره نویسی با موضوع زیباترین خاطره خود را از روزهای پیروزی انقلاب ایران بنویسید ، مسابقه خوشنویسی با موضوع شعارهای انقلابی و مسابقه کاریکاتور از شخصیت های منفور سیاسی در خانه های فرهنگ و هنر منطقه بر پا می شود .
 
شایان ذکر است مهلت تحویل آثار 23 بهمن ماه و مکان تحویل آثار: خانه های فرهنگ و هنر سراهای محلات می باشد در ضمن تمامی آثار پس از جمع آوری در نمایشگاهی در روز 26 بهمن ماه در مجتمع شهبد حبیب غنی پور در معرض دید عموم قرار  خواهد گرفت.       
برچسب ها: مسابقات ، فجر ، هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار