هندبالیست‌های کشورمان با در پایان نیمه دوم با نتیجه 23 بر 22 مقابل قطر شکست خوردند و بر این اساس از رسیدن به فینال بازماندند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، لحظاتی پیش نیمه اول مسابقات هندبال تیم ملی ایران با قطر در مرحله نیمه نهایی قهرمانی مردان آسیا به پایان رسید که در ثانیه های پایانی این نیمه هندبالیست‌های ما با نتیجه 12 بر 11 نتیجه را به قطری‌ها واگذار کردند.

این در حالی است که هندبالیست‌های ما نسبت به قضاوت داوری و حاشیه‌هایی که پس از به ثمر رساندن دوازدهمین گلی که قطری ها به ثمر رساندند عکس‌العمل‌هایی نشان دادند.

گفتنی است، هندبالیست‌های ایران در صدد هستند که در نیمه دوم این مسابقه با دقت بیشتری وارد میدان شوند ضمن اینکه مهدی بیجاری در این نیمه بسیار پر فروغ ظاهر شد و بیشتر گل‌های ایران را به ثمر رساند.

شایان ذکر است: نیمه دوم در حالی آغاز شد که قطری ها دو، سه گل از ایران پیش افتادند اما هندبالیست‌های کشورمان توانستند تا دقایقی با نتایج پایاپای نسبت به حریف پیش‌روی کنند اما متاسفانه دقایقی از تمرکز هندبالیست‌های ایران از کنترل خارج شد به انضمام این‌که استادیو وانو ویچ دروازه بان قطر بسیاری از توپ‌های هندبالیست‌های کشورمان را از دروازه بیرون آورد که در نهایت قطر توانست با نتیجه 23 بر 22 تیم ملی اول کشورمان را از سد راه خود بردارد.

شایان ذکر است : اروپایی‌هایی که تابعیت قطری گرفته و در تیم ملی قطر حضور داشتند در سطح اروپا بازی کردند و وانرا مربی اسپانیایی تیم ملی قطر توانسته بود با تیم ملی اسپانیا در سال گذشته قهرمان جهان شود.

در پایان تیم ملی هندبال ایران فردا 16 بهمن با بازنده‌ی مسابقه‌ی بحرین وامارات جهت کسب عنوان سومین تلاش می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: قطر ، نتیجه ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
کدام شبکه بازی رو پخش میکرد