عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رئیس‌جمهور باید متن توافق‌نامه را در اختیار اساتید دانشگاه‌ها قرار دهد تا این افراد نیز بتوانند به درستی موضوع را نقد کنند. امثال بنده که عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هستیم متن واقعی توافق‌نامه را در اختیار نداریم.

محمد‌حسن آصفری نماینده اراک و کمیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به صحبت‌های رئیس‌جمهور در مورد نقد توافق‌نامه ژنو توسط اساتید و دانشگاهیان گفت: آقای روحانی در صحبت‌های خود عنوان کردند که موضوع هسته‌ای باید نقد شود ما نیز با این مسئله موافقیم.

 وی ادامه داد: اعتقادمان این است که آقای روحانی باید متن توافق‌نامه را در اختیار اساتید دانشگاه‌ها قرار دهد تا این افراد نیز بتوانند به درستی موضوع را نقد کنند.
 
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه امثال بنده که عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هستند متن واقعی توافق‌نامه را در اختیار نداریم حال چه طور توقع داریم که اساتید دانشگاه بتوانند به متن اصلی توافق‌نامه دست پیدا کنند تا بتوانند آن را مورد نقد و بررسی قرار دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار