کیومرث پوراحمد گفت: "بابک حمیدیان" در پروراندن نقش زحمت بسیار زیادی کشید و درست همان کاری را که "خسرو شکیبایی" در "اتوبوس شب" انجام داد، را کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران حاضر در محل سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر؛ دقایقی پیش عوامل فیلم سینمایی "پنجاه قدم آخر" به کارگردانی "کیومرث پور احمد" به روی سن رفتند.

بنابراین گزارش "سعید سعدی" تهیه‌کننده ضمن خوشامدگویی به تمام مخاطبان گفت: امیدوارم از این اثر که کیومرث پور احمد پس از 6 سال دوری از سینما آن را ساخته خوش‌تان بیاید.

کیومرث پوراحمد در ادامه بیان کرد: "بابک حمیدیان" در پروراندن نقش زحمت بسیار زیادی کشید و درست همان کاری را که "خسرو شکیبایی" در "اتوبوس شب" انجام داد را کرد.

پور احمد افزود: "سلمان فرخنده" که نقش "اکبر کاظمی" را ایفا می‌کند تمام ویژگی‌های "خسرو شکیبایی" را به جز خود ویرانگری  دارد.

وی ادامه داد: "طناز طباطبایی" در این فیلم به خوبی نقش یک دختر کرد را ایفا کرد.

"طناز طباطبایی در ادامه گفت: "کیومرث پوراحمد" همان کسی است که من کودکی‌ام را با خاطره‌ی "قصه‌های مجید"، "شب یلدا" و "خواهران غریب" او طی کردم و کارگردانی است که ایستادن در کنارش برایم افتخار بزرگی است و امیدوارم از تماشای این اثر را لذت ببرید.

پوراحمد در انتها خاطرنشان کرد: "سعید سعدی" زیر بار سختی‌های بسیار زیادی رفت تا من بعد از 6 سال دوباره فیلم بسازم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار