لوئیس سوارز، مهاجم لیورپول، از هم تیمی هایش خواست تا در دیدار مقابل آرسنال نشان بدهند که می توانند یکی از مدعیان جدی قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ برتر باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگ خبرنگاران، لیورپول در هر سه دیدار مقابل رقبای صدر جدولش در این فصل شکست خورد و سوارس معتقد است پیروزی در دیدار شنبه، تنها از لحاظ امتیازی برای تیمش موثر نیست.

علی رغم صدرنشینی در شب کریسمس، شاگردان راجرز در 7 دیدار اخیرشان در لیگ برتر تنها سه پیروزی کسب کردند و اکنون با 8 امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال، در رتبه چهارم جدول قرار دارند.

لیورپول در هر سه دیدار مقابل رقبای صدر جدولش در این فصل شکست خورد و سوارس معتقد است پیروزی در دیدار شنبه، تنها از لحاظ امتیازی برای تیمش موثر نیست.

او به دیلی میرر گفت: آرسنال صدرنشین است و پیروزی در این دیدار می توانند همه اعضای تیم را از نظر ذهنی به شرایط بهترین سوق بدهد. ضمن اینکه اختلاف امتیازی هم کاهش پیدا می کند.

ما در دیدار رفت در امیریتس نتوانستیم به آنچه می خواهیم، برسیم؛ بنابراین، هدف ما اکنون کسب پیروزی است. معتقدم از شانس خوبی برخورداریم.

فصل دشواری را پشت سر می گذاریم. به ندرت اتفاق می افتد سرنوشت همه چیز در روز پایانی رقم بخورد اما ما باید ادامه بدهیم و مقابل سایر مدعیان نتایج خوبی کسب کنیم.
برچسب ها: سوارس ، لیورپول ، ارسنال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار