ثبت نام پذیرفته شدگان کار‌شناسی ارشد دوره‌های فراگیر۹۲ برای نیمسال دوم تحصیلی۹۳-۹۲ از تاریخ 92/11/19 آغاز و تا 92/11/24 ادامه دارد.

دکتر محمد هادی امین ناجی مدیر دفتر برنامه ریزی حوزه ریاست دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام پذیرفته شدگان کار‌شناسی ارشد دوره‌های فراگیر۹۲ برای نیمسال دوم تحصیلی۹۳-۹۲ از تاریخ۱۹ تا ۲۴ بهمن صورت می‌گیرد.
 
وی گفت: ثبت نام الکترونیکی و از طریق سیستم جامع گلستان انجام می‌شود و دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده هستند و تغییر آن امکان پذیر نمی‌باشد. 
 
وی با تاکید بر اینکه ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان بصورت غیر حضوری انجام می‌شود و پذیرفته شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سایت http: //reg. pnu. ac. ir از تاریخ ۱۹بهمن مراجعه و از نحوه نام نویسی آگاهی یابند، خاطر نشان کرد: پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذر واژه وارد سیستم جامع خدمات آموزشی شوند.

شایان ذکر است، مراحل ثبت نام، گام به گام در Help سیستم جامع گلستان موجود است. 
 
وی افزود: پس از پایان ثبت نام اولیه شماره دانشجویی به پذیرفته شدگان اعلام و پس از۲۴ساعت امکان انتخاب واحد برای آنها فراهم می‌شود، لازم است تا دانشجو جهت انتخاب واحد در مهلت مقرر اقدام نماید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار