به مناسبت دهه فجر، چهار پروژه توسط شهرداری خارگ در این جزیره مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، چهار پروژه ایستگاه‌های دوچرخه، موزاییک فرش و تعریض خیابان پاسداران، روشنایی میدان امام خمینی (ره)، پاسداران و طالقانی و نصب سرویس‌های بهداشتی پیش ساخته در مرکز شهر ازجمله پروژه‌هایی بود که مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

حجت‌الاسلام موسی کمالی امام جمعه خارگ صبح امروز در آیین افتتاحیه این پروژه‌ها گفت: برپایی ایستگاه‌های دوچرخه و اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ، کاری که امور ورزش و جوانان به واسطه عدم بودجه نتوانست انجام بدهد را اجرا کرده است جای تقدیر دارد.

وی تصریح کرد: احیای ورزش در خارگ باید در اولویت قرار بگیرد تا با شاداب سازی جامعه، مردم بخاطر محدودیت‌های مکانی جزیره، از احساس افسردگی و دلمردگی فاصله بگیرند.

امام جمعه خارگ عنوان کرد: شهردار و شورای جدید از بدو حضور خود منشاء خیر برای مردم شهر بوده‌اند و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد و علاوه بر حل مشکلات مردم، شاهد شهری زیبا و آباد باشیم.

 شهردار خارگ نیز اظهار داشت: دو ایستگاه دوچرخه که شامل 40 دوچرخه است، با هزینه‌ای بالغ بر 400 میلیون ریال برای توسعه فرهنگ دوچرخه‌سواری و هوای پاک و همچنین توسعه ورزش در جامعه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

احمد بارگاهی عنوان داشت: یک ایستگاه در ابتدای حوزه شهری یعنی در جوار مقبره شهدای گمنام و یکی در انتهای حوزه شهری در پارک ساحلی قرار گرفته است و امیدواریم چندین ایستگاه دیگر نیز توسط عملیات عمومی خارگ در حوزه شرکتی راه‌اندازی شود، تا به توسعه این امر کمک شود.

بارگاهی تصریح کرد: پروژه سرویس‌های بهداشتی پیش ساخته قرار گرفته در مرکز شهر با هزینه‌ای بالغ بر 600 میلیون ریال و در مدت اجرایی 2 ماه مورد بهره‌برداری قرار گرفت که محل تامین اعتبار آن از طریق ارزش افزوده بوده است.

وی اضافه کرد: پروژه موزاییک فرش و تعریض خیابان‌ها نیز از محل تملک دارایی تامین اعتبار شد و در مدت اجرایی 3 ماه مورد بهره‌برداری قرار گرفت و علاوه بر آن روشنایی معابر شهری و میدان مرکزی شهر نیز با هزینه بالغ بر 4 هزار میلیون ریال از محل ارزش افزوده تامین اعتبار شد و در مدت اجرایی 3 ماه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهردار خارگ اشاره کرد: ما علاوه بر این پروژه‌های بزرگتری نیز در دست اجرا داریم که تقریباً بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و در ماه‌های آینده و تا قبل از عید نوروز مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بوشهر ، شهرداری ، خارگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.