برنامه"یک نگاه چند دیدگاه"شنبه19بهمن از ساعت 19:30 تا 20:30 ،در سری برنامه های دعوت از مسوولان دولت، میزبان علی اصغر کاراندیش، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت  توسعه مدیریت و منابع، برنامه "یک نگاه چند دیدگاه" هر هفته میزبان یکی از مسوولان دولت یازدهم است تا مردم سوالات خود را با آنها در میان بگذارند.در برنامه این هفته، علی اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،حضور خواهد یافت .
 
در این برنامه که اجرای آن بر عهده محسن شریف زاده مدیر شبکه رادیویی فرهنگ است به سوالات مختلف پیرامون مسایل فرهنگی،هنری،اداری،بودجه ،نیروی انسانی ساختار اداری و پرسش هایی از این دست پاسخ داده می شود و گزارشی از عملکرد معاونت توسعه مدیریت و منابع ارایه خواهد شد.
 
برنامه "یک نگاه چند دیدگاه" کاری ار گروه فرهنگ،تاریخ و سیاست این رادیو است که هر هفته روزهای شنبه به مدت یک ساعت از 19:30تا 20:30 به طور مستقیم روی موج اف ام ردیف 106 و ای ام ردیف 558 و کانال 56 دستگاه های گیرنده دیجیتال(ستاپ باکس) قابل دریافت است.
 
همکاران و شنوندگان رادیو فرهنک برای طرح سوالات خود می توانند با شماره تلفن های 22040085 و22058800 تماس گرفته یا به سامانه 30000558 پیامک ارسال نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار