ستار همدانی مربی استقلال گفت: مشکلات پرسپولیس را آبی پوشان زمان زیادی است با درایت فتح الله زاده و قلعه نویی مدیریت می‌کند.

ستارهمدانی درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد آبی‌پوشان و وضعیت این تیم چنین بیان داشت: مشکلاتی که این روزها گریبان سرخپوشان را گرفته است آبی پوشان زمان زیادی است این مشکلات را مدیریت می‌کند.  
 
مربی استقلال در ادامه اظهار کرد: فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نوعی زمان زیادی است که این مشکلات را نگذاشته‌اند به رسانه کشیده شود البته به اطلاع وزارت ورزش رسانده‌ایم اما زمانی این مشکلات به رسانه‌ها کشیده شود اگر این چنین شود وضعیت آن تیم می‌شود مانند پرسپولیس‌ و حاشیه‌ها افزایش خواهند یافت و به تیم لطمه می‌زنند.  
 
** در مورد ادینهو گوشزد کرده بودیم، بازیکنان کم کاری کردند  

همدانی در مورد حذف شدن استقلال از جام حذفی گفت: در مورد ادینهو به بازیکنان گوشزد کرده بودیم ولی بازیکنان نسبت به این موضوع بی‌تفاوت بود البته ادینهو یکی از بهترین خارجیهای حاضر در لیگ برتر است با این همه تفاسیر از جام حذفی کنار رفتیم این جام، جام شگفتی هاست و دیگر از فکر جام حذفی آمده‌ایم بیرون ریکاوری انجام داده‌ایم و آماده‌ایم برای بازی یکشنبه که باید به مصاف سایپا برویم و با برد در این بازی جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم‌تر کنیم.  

انتهای پیام/
برچسب ها: همدانی ، بازیکنان ، سایپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار