یک کارشناس سیاست خارجی گفت: تثبیت نظام جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب در سی و پنجمین سال آن به منصه ظهور رسیده و این امر نقطه عطفی در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی به شمار می‌رود که جهان تسلیم آن شده است.

"حسین کنعانی‌مقدم" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، در آستانه 22 بهمن‌ماه، گفت: مردم با لبیک به ندای مقام معظم رهبری و حضور در 22 بهمن ثابت کنند که ملت ایران همچنان در اصول و مبانی خود پایبند است و در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و بین‌المللی همچنان راه حضرت امام خمینی (ره) را با هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب ادامه می‌دهند.
 
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در فضای کنونی جهان توانسته قدرت خود را در عرصه علم و فناوری همچون مسائل هسته‌ای با مردم‌سالاری دینی و دموکراسی و همچنین مقاومت در مقابل تهدیدها و تحریم‌های یک جانبه غرب ثابت کند، ادامه داد: مردم با وجود تحمل این سختی‌ها ثابت کردند که همچنان پشتیبان محکمی برای نظام جمهوری اسلامی هستند و هرگز حاضر نبوده که از اصول و ارزش‌های خود دست بکشند.
 
کنعانی‌مقدم تصریح کرد: دنیا نیز پس از 35 سال مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ضربه زدن به این نظام بالاخره دست تسلیم را بالا برد و پذیرفت که با ایران پای میز مذاکره بنشیند و روابط خود را براساس مناسبات بین‌المللی و جایگاه بالای ایران در جهان بازسازی کند.
 
این کارشناس سیاست خارجی افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره ثابت کرده کشوری مستقل، آزاد و متکی برداشته‌های خود بوده و در عین حال آمادگی دارد تا در پای میز مذاکره با تاکتیک نرمش قهرمانانه در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی حضور فعال داشته باشد.
 
کنعانی مقدم در پایان خاطرنشان کرد: از این رو شاید بتوان گفت تثبیت نظام جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب در سی و پنجمین سال آن به منصه ظهور رسیده و این امر نقطه عطفی در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی به شمار می‌رود که جهان تسلیم آن شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار