اعضای تیم استقلال پس از بازی با سایپا به تعطیلات می‌روند و این در حالی است که استقلال تا اسفند ماه دیداری را برگزار نمی‌کند و راهی کیش می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، استقلالی‌ها قرار است راهی اردوی کیش شوند و در این جزیره تمرینات خود را دنبال کنند.

گفتنی است، استقلالی‌ها قرار بود در تهران تمرینات خود دنبال کنند‌، اما بنابه امیر قلعه‌نویی این اتفاق رخ داد و آبی‌ها در کیش اردوی خود را برگزار کنند تا شرایط ایده‌آل برای ادامه بازی‌های لیگ آماده شوند.

شایان ذکر است، استقلالی‌ها با 17 بازیکن راهی کیش می‌شوند تا برای ادامه بازی‌های فصل آماده شوند.

این در حالی است که آبی‌ها در خصوص آب و هوای کیش استعلام گرفتند تا با خیالی آسوده راهی این جزیره شوند و تمرینات خود را پیگیری کنند.

شایان ذکر است، استقلالی‌ها قرار است با تمام نفراتی که در اختیار دارند، در این اردو تمرینات خود را دنبال کنند.

*اعتراض ساموئل به حضور در پست هافبک دفاعی

ساموئل بازیکن خارجی تیم استقلال، شرایط خوبی در این تیم دارد اما وی به پست بازی‌اش اعتراض شدید دارد و به این موضوع اشاره کرده است.

ساموئل هافبک خارجی تیم استقلال در ترکیب این تیم موثر واقع شده است و امیر قلعه‌نویی نیز از وی راضی است، اما مدتی است که این بازیکن در پست دیگری به میدان می‌رود و از بازی کردن در این پست رضایت ندارد.

گفتنی است، این بازیکن اعلام کرده است که از شرایط خود و پست بازی‌اش در تیم رضایت ندارد و این در حالی است که وی معتقد است امیر قلعه نویی باید به این موضوع رسیدگی لازم را داشته باشند.

شایان ذکر است، امیرقلعه‌نویی اعلام کرده است که هیچ بازیکنی نباید در مورد پست بازی و نحوه قرار گرفتن در ترکیب تیم اظهار نظر کرده زیرا این موضوع به سرمربی آبی‌ها بستگی دارد و این مربی است که در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند.

ساموئل در این خصوص اعتراض کرد و ازقلعه‌نویی خواست برای کارایی بیشتر وی از ساموئل در پست گیری استفاده کند زیرا عملکردش مورد تایید نیست.

*ادینهو مهاجم اول مورد نظر استقلال/ مس کرمان ستاره‌اش را نمی‌دهد

ادینهو مهاجم مس کرمان، این روزها به ستاره تبدیل شده است و استقلالی‌ها نیز خواستار وی شدند.

از این مهاجمانی که آبی‌ها در خصوص حضور در استقلال برای جذب آنها، اقدام کردند، ادینهو ازشرایط مناسبتری برخوردار است، زیرا آبی‌ها برای جذب مهاجمان دیگر با تردید روبه‌رو هستند، اما در خصوص ادینهو این شرایط صدق نمی‌کند زیرا این بازیکن در حال حاضر از آمادگی لازم و کافی برخوردار است و توانسته است مس را به اوضاع ایده‌آل برساند و از سقوط کامل نجات دهند، از طرفی بحث حضور میلاد میداوودی در تیم استقلال نیز مطرح بود که استقلالی‌ها از جذب وی پشیمان شدند، نفر بعدی رضا عنایتی است که وی نیز هنوز در خصوص حضور در استقلال اقدامی را ازسوی آبی‌ها شاهد نبوده و این موضوع باعث این است که وی نیز به حضورش در صبای قم ادامه دهد.

این در حالی است که نام ادینهو، پیش از میداوودی و عنایت قرار گرفته است و به عقیده استقلالی‌ها جذب یک مهاجم برای آبی‌ها لازم است زیرا استقلالی‌ها در خط حمله با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردوی ، کیش ، تمرینات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار