جشن بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اعضای کانون‌های ده‌گانه سلامت محور در ساختمان شهرداری منطقه 9با همکاری اداره سلامت معاونت فرهنگی اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در این مراسم که با حضور سیدعلیرضا حسینی شهردار منطقه 9 فخاری معاونت اداره اجتماعی و فرهنگی و پیرایش رئیس اداره سلامت برگزار شد؛ حسینی با تأکید بر رضایتمندی شهروندان از نحوه کیفیت زندگی تصریح کرد: جهت سلامت و روح و روان شهروندان باید برنامه‌ریزی‌هایی داشته باشیم و برای کانون‌هایی که در طول سال فعالیت دارند از زحمات آنها تقدیر و تشکر بعمل آوریم.

در ادامه پیرایش رئیس اداره سلامت منطقه9 افزود: عملکرد اداره سلامت در جهت آموزش از طریق کلاس‌های آموزشی، کارگاه‌ها، همایش‌ها و مشاوره‌های فردی شامل: مشاوره‌های روانشناسی، تغذیه، بهداشت و غیره صورت می‌پذیرد.

وی افزود: به شهروندان منطقه در سطح محلات محله در خانه سلامت، مساجد، مدارس، خانه‌های داوطلب، پایگاه‌های بسیج آموزش می‌دهیم.

جلب مشارکت‌های مردمی از طریق تشکیل و عضوگیری در کانون‌های ده‌گانه سلامت محور در سطح محلات شامل: کانون‌‌های پیشگیری از استعمال دخانیات، پیشگیری از کانون دیابت، اهدای خون، مادر و کودک، جوانان، خادمین مساجد، معلولین، پزشکان، پیشگیری از چاقی، سالمندان جهاندیدگان و حضور در برنامه‌های مشارکتی شامل واحدهای شهرداری و نهادهای مرتبط است.

در پایان جلسه از دبیر دبیران کانون‌های ده‌گانه اداره سلامت تجلیل شد./
انتهای پیام/

برچسب ها: جشن ، بزرگداشت ، انقلاب ، منطقه9
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار