سرمربی تیم کاراته لوله‌ آسیا گفت: امیدوارم عدالت رعایت شود و سازمان لیگ با تمام تیم ها برخوردی یکسان داشته باشد.

اکبر عبدلی در واکنش به غیبت تیم کاراته‌ آذرخودرو در هفته دوم دور برگشت سوپرلیگ به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: امیدوارم عدالت اجرا شده و همان طوری که در هفته دوم دور رفت با ما برخورد شد با تیم آذرخوردو نیز برخورد شود.

وی تصریح کرد: ما از فدراسیون مرخصی گرفته بودیم و به مالزی رفتیم اما بعد از آن گفتند غیبت محسوب شده و تیم لوله‌ آسیا را بازنده اعلام کردند، برای تفریح به مالزی نرفته بودیم و دقیقا در تمام روزهایی که در این کشور بودیم، تمرین کردیم، ناظر کمیته ملی المپیک گواه بر این موضوع است.

وی ادامه داد: آن زمان به هیچ وجه اعتراضی نکردیم و در مصاحبه‌های‌مان نیز به این نکته اشاره کردیم که اگر قانون این است هیچ اعتراضی نداریم.

سرمربی تیم لوله‌ آسیا خاطرنشان کرد:  آن طور که شنیدم مسئولین تیم پرهام در جریان هفته اول از دور برگشت در قم به این موضوع اشاره کردند که در هفته دوم غایب خواهند بود ولی آذرخوردو بدون دلیل در این هفته غیبت داشت، امیدوارم عدالت رعایت شود و سازمان لیگ همان طور که با ما برخورد کرد با آذرخودرو نیز برخورد کند.


عبدلی تصریح کرد: حرف‌مان را روی تاتامی می‌زنیم، تنها تیمی هستیم که باخت نداشته‌ایم و در هر 2 بخش کاتا و کومیته موفق بوده‌ایم. در ادامه نیز با همین قدرت پیش می‌رویم و امیدواریم اجازه دهند به حق‌مان برسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار