شما از این به بعد می توانید برای خرید محصولات خود حسابی چانه بزنید و با قیمت دلخواهتان آن ها را خریداری کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ امروزه با توجه به شرایط اقتصادی مردم و گرانی محصولات در بازار، خرید کردن دیگر کار آسانی نیست ، دشوار است که محصولی را با قیمتی مناسب خریداری کنیم و آن محصول از مقاومت و ماندگاری خوبی برخوردار باشد ، در واقع علت گرانی محصولات به خصوص لباس در ایران فقط گرانی دلار و … نیست.


 این علت را خیلی از فروشندگان مطرح می‌کنند و مصرف‌کننده ناگزیر یک محصول را با چند برابر قیمت خریداری می‌کند ،علت اصلی این گرانی این است که محصول تولید شده مستقیم به دست مصرف‌کننده نمی‌رسد. یعنی آن قیمتی که مصرف‌کننده محصول را خریداری می‌کند قیمتی نیست که از تولید‌کننده خریداری می شود.


در این میان تمام سود را واسطه‌ها و دلال‌ها می‌برند. با وجود اینکه تمام سختی‌ها و مشقت‌های کار را تولیدکننده به دوش می‌کشد.
باچتر پل ارتباط مصرف‌کننده و تولیدکننده است، تمام مصرف‌کننده‌ها را جمع کرده و برای آنها از تولیدکننده محصول مورد نظرشان را تهیه می‌کند. حتی مصرف‌کننده در باچتر می‌تواند مستقیما با تولیدکننده چانه زده و درصد پیشنهادی خودش را به تولید‌کننده ارایه دهد و اگر تولیدکننده با آن تخفیف موافقت کند،مصرف‌کننده محصول را باقیمتی تا N% تخفیف خریداری می‌کند،
این دقیقا کاری‌ست که با چتر انجام می‌دهد. در باچتر برای خودتان چتر تخفیف می‌سازید و با تولیدکننده چانه می‌زنید و قیمتی درخواستی خود را می‌دهید. و بقیه با چتر شما خرید می‌کنند به اینصورت دیگران نیز از چانه زدن شما استفاده می‌کنند.


باچتر برای رفاه حال مصرف‌کننده‌ها و ارج‌ نهادن به زحمات تولیدکنندگان فعالیت خودش را شروع کرده و امیدوار است روز به روز با خدماتی در خور توجه رضایت مصرف‌کنندگان را کسب نماید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار