اعضای تیم استقلال به دنبال جذب بازیکن جدید برای کمک به تیم درآسیا هستند، اما در خصوص حضور یک بازیکن پرسپولیس حرف و حدیث جدی است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال پیش از این به دنبال جذب پیام صادقیان بودند، اما این اتفاق رخ نداد و در حال حاضر نیز بحث حضور یک پرسپولیسی دیگر در این تیم بوده زیرا اعلام شده است که مشکلات مالی، بازیکنان پرسپولیس فشار زیادی براين تيم وارد کرده و این موضوع عاملی است که پرسپولیسی‌ها به پیشنهادات توجه کنند و برای کمک به استقلال در آسیا مشکلی نداشته باشند.

گفتنی است؛ شنیده شده یکی دیگر از بازیکنان جوان که در حال حاضر از پرسپولیسی‌ها دل خوشی ندارد با یکی از نماینده‌های استقلال وارد مذاکره شد و امکان حضورش در استقلال به عنوان یار کمکی آبی‌ها، وجود دارد و حتی صحبتهایی نیز در این خصوص انجام شده است اما این انتقال نهایی نیست.

شایان ذکراست، شنیده‌ها حاکی از آن است که نماینده آبی‌ها در فرحزاد با این بازیکن دیدار کرده است و احتمال توافق نهایی با مهاجم پرسپولیس برای همراهی استقلال وجود دارد زیرا پرسپولیس شرایط ایده‌آلی ندارد.

*چراغ سبز ذوبی‌ها برای حضور یک بازیکن در آسیا

ذوبی‌ها برای یاری به استقلال شرایط خاصی دارند زیرا اعلام شده است که استقلال به بازیکن جدید نیاز دارد و در خصوص رسیدن به خواسته‌اش ذوبی‌ها حاضر هستند که آبی‌ها را همراهی کنند تا استقلال بتواند در بازی‌های آسیایی به موفقیت برسد و از امکانات تیم‌های دیگر استفاده کنند.

شایان ذکر است، ذوبی‌ها قصد دارند در این خصوص آبی‌ها را همراهی کنند اما در این خصوص اعلام شده است که آبی‌ها در حال بررسی شرایط بازیکنان تیم ذوب‌آهن هستند و در این خصوص بدون همکاری مسئولان ذوب‌آهن حساب ویژه‌ای باز کردند، اما در نهایت به نتیجه مورد نظر نرسیدند و همچنان در انتظار این هستند که پس از ایجاد اوضاع مناسب، بتوانند یک بازیکن آماده ذوب‌آهن را به خدمت بگیرند تا در دیدارهای آسیایی این تیم را همراهی کنند.


*فتح‌الله‌زاده از بازیکنان یک جام خواست/ بحث کی‌روش در استقلال تمام نشده است

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل تیم استقلال، اعلام کرده است که از بازیکنان تیمش توقع کسب یک جام را دارد و اعلام کرده است که اعضای این تیم با شرایط فعلی باید به فکر این باشند که یک جام به دست بیاورند و فصل را به پایان برسانند.

گفتنی است؛ مدیرعامل تیم استقلال، در خصوص بحث قلعه‌نویی با کی‌روش با وی گفتگوی مفصلی را انجام داد و حتی اعلام کرد که جریان حضور رحمتی در تیم ملی به کجا انجامید.

آبی‌ها در خصوص بازگشت رحمتی به تیم ملی تلاش کردند و اعلام داشتند که اقدامات لازم را در این خصوص انجام می‌دهند تا دروازه‌بان این تیم به اردوی ملی پوشان ایران بازگردد و در اين زمينه به ایران کمک کند .

اعلام شده است که قلعه‌نویی در این خصوص بحث طولانی و مفصلی را با کی‌روش داشت تا وی را راضی کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار