سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در هفته‌های پایانی لیگ برتر چند تیم شانس قهرمانی دارند و استقلال نیز یکی از آن تیم هاست و قهرمانی ما دست خداست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل سایپا گفت: در نیمه دوم با دوندگی بیشتر توانستیم به گل برسیم، توانستیم مقابله حملات آنها بایستیم و روی ضد حمله هم توانستیم گل دوم را بزنیم. ما با ریکاوری فنی و روحی امیدوارم برای مسابقات آسیا آماده‌تر باشیم.

سرمربی استقلال در مورد آرش برهانی گفت: برهانی عملکرد خوبی داشت، او هم گل زد و پاس گل داد و دوندگی خوبی داشت، به وی تبریک میگویم. امیدوارم تعطیلی لیگ به ما کمک کند تا به آمادگی لازم برسیم.

قلعه نویی در مورد صحبت های سیروس محجوب مبنی بر اینکه شام مشترک امیر قلعه نویی و اسکوچیچ شبهه برانگیز شده، گفت: دیشب با تونی اولیویرا بودیم و دو شب پیش هم با کارلوس کی روش بودیم. آمدن این آدم ها به فوتبال شبهه برانگیز است، اعتقاد دارم مربی ملوان باید جوابش را بدهد، همه دنیا در هتل بودند و دیدند، اگر قرار بود کاری کنیم در خفا می‌کردیم.

قلعه نویی افزود: سه چهار تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند و همه تیم ها شانس قهرمانی دارند، قهرمانی استقلال هم دست خداست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
محمدلطفي
۰۱:۲۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
ايشالاقهرمانيم امپراتور نترس_به اميدخدا اس اس تيم محبوبم امسالم قهرمانه:-*
آخرین اخبار