طی حکمی از سوی رضا فرجی دانا وزیر علوم تحقیقات و فناوری مهدی کشمیری به عنوان رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منصوب شد .

به گزارش خبرنگار  دانشگاهی باشگاه خبرنگاران ؛در این حکم آمده است :با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری، به موجب این حکم به سمت رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منصوب می‌شوید.
 
امید است؛ با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف محوله از جمله توسعه فناوری از طریق حمایت از شرکتهای دانش بنیان، توجه جدی به بومی سازی و تولید محصولات و فناوری‌های پیشرفته و صادرات آنها و راه اندازی منطقه ویژه علم و فناوری اصفهان بر پایه قوانین، سیاستها و در چارچوب برنامه‌های مصوب به انجام رسانید.

در ادامه این گزارش آمده است : بایسته است با جلب مشارکت دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری و دیگر دستگاهها و راهبردهای دولت تدبیر و امید، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید.

براساس این گزارش : مهدی کشمیری، فارغ التحصیل رشته مکانیک از دانشگاه McGill کانادا بوده و ریاست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، معاون پژوهشی دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان، مدیریت مرکز رشد و معاونت پژوهش و فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، عضو کميته کارشناسي ارزيابي و نظارت کارگروه تخصصي فناوري وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، ریيس بخش آسياي غربي انجمن بين‌المللي پارکهاي علمي و مدير پروژه بانک جهاني در ارتقاء مراکز رشد ايران را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: علمی ، تحقیقات ، فناوری ، قوانین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار