دكتر رضا فرجي دانا وزير علوم ، تحقيقات و فناوري با صدور پيامي به مناسبت سی و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامی تاكيد كرد : دانشگاهيان همان گونه كه درپيروزي انقلاب پيشگام بوده اند، امروز نيز در همراهي با انقلاب و نظام اسلامي پيشتاز هستند.

به گزارش  گروه  علمی باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومي وزارت علوم در پيام دكتر فرجي دانا  با اشاره به نقش دانشجويان و دانشگاهيان در تحقق آرمان هاي انقلاب اسلامي آمده است : دانشجويان و دانشگاهيان از ابتداي تأسيس دانشگاه تا پيروزي انقلاب اسلامي نقشي پيشرو و برجسته در شكل گيري مبارزات و ترويج انديشه هاي انقلابي در ملت مسلمان ايران داشته و همگام با آحاد مردم حضور فعال و مؤثري را ايفاء نموده اند.

وي افزود : دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي بيش ازساير نهادها ازمواهب انقلاب اسلامي بهره برده اند ؛ دستاورد دانشگاهها در عرصه هاي علم و فناوري كه جهانيان را به خيره درآورده است ، همگي مرهون انقلاب اسلامي است .

در  بخش پاياني  اين پيام آمده است : اينك در آستانه سي و پنجمين سال پيروزي انقلاب اسلامي همگام با ملت سرافراز ايران اسلامي، جامعه علمي و دانشگاهي كشور نيز باگراميداشت فجر انقلاب اسلامي، در راهپيمايي 22 بهمن شركت و با آرمانهاي انقلاب اسلامي ، امام خميني (ره) و رهبري معظم انقلاب بيعت و تجديد ميثاق مي نمايند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.