نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم همواره با حضور در صحنه‌های مختلف پشتیبانی از نظام را اعلام کرده‌اند و در روز 22 بهمن امسال هم با مشارکت گسترده نشان می‌دهند که ایران گزینه‌ای قوی‌تر از گزینه آنها دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،ماموستا خدایی با اشاره به اینکه 22 بهمن در واقع جشن پیروزی نظام جمهوری اسلامی است و برگزاری هرچه باشکوه این جشن بزرگ وظیفه‌ای همگانی است گفت:برگزاری گسترده‌ راهپیمایی در یوم‌الله 22 بهمن هم نوعی شکرگذاری نعمت انقلاب است که به برکت پیروزی آن ملت ایران به سرافرازی و سربلندی رسید.

وی با بیان اینکه رسانه‌های خارجی در طول 35 سال برگزاری جشن انقلاب همواره سعی داشته‌اند به نوعی حضور ملت ایران در راهپیمایی را به حاشیه ببرند افزود: واهمه و ترس دشمنان از  حضور گسترده ملت در راهپیمایی 22 بهمن نشان از اهمیت این روز تاریخی دارد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: ملت ایران با حضور چشمگیر و پررنگ خود در یوم‌الله 22 بهمن ضمن اعلام پشتیبانی خود از نظام، تهدیدات دشمنان را نیز خنثی می‌کند.

ماموستا خدایی در ادامه گفت: مردم همواره با حضور در صحنه‌های مختلف پشتیبانی از نظام را اعلام کرده‌اند و در روز 22 بهمن امسال هم با مشارکت گسترده نشان می‌دهند که ایران گزینه‌ای قوی‌تر از گزینه آنها دارد.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم شهیدپرور، انقلابی و ولایت‌مدار استان کردستان در راهپیمایی 22 بهمن، افزود: مردم این استان به تبع از کشور در راهپیمایی 22 بهمن در کنار سایر ایرانیان به دشمن نشان می‌دهند که هیچ تهدید و توطئه‌ای نمی‌تواند این ملت را از صحنه خارج کند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: 22بهمن ، وظیفه ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.