مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران ضمن بازديد از ايستگاه هاي خط 4 درمسير راهپيمايي روز 22 بهمن،در جلسه اي با دست اندركاران و كاركنان خطوط، از نزديك در جريان امور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محسن نايبي مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه ضمن بازديد از تجهيزات فني و ديدار با مسئولان و كاركنان ايستگاه ها و مراكز فرمان، بر نحوه خدمات رساني هر چه مطلوب در روز 22 بهمن و تسهيل در تردد راهپيمايان تاكيد كرد.

وي همچنين نظافت و آماده باش كامل نيروها در روز 22 بهمن را همچون گذشته خواستار شد و افزود: بايد تمام توان خود را براي ارايه خدمات به بهترين نحو براي راهپيمايان عزيز به كار گيريم تا خللي در رفت و آمد قطارها و جابه جايي آنان پيش نيايد.

نايبي در پايان خدمت به راهپيمايان سالگرد پيروز انقلاب اسلامي را توفيق الهي به خدمتگزاران در مترو دانست و گفت: اميدواريم با بسيج همه امكانات و توان نيروي انساني سهمي هر چند اندك در گراميداشت اين روز بزرگ داشته باشيم.

گفتني است؛ شركت بهره برداري مترو تهران وحومه از چند روز پيش برنامه ريزي هاي دقيقي را براي ارايه خدمات منظم و رايگان در روز پيروزي انقلاب اسلامي انجام داده تا با تمام توان در خدمت راهپيمايان عزيز باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار