رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: استکبار جرات روی میز گذاشتن چیزی که از آن حرف می‌زنند را در عمل ندارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در میدان فردوسی در جمع خبرنگاران گفت: مردم ما نه از انقلاب پشیمان شده‌ و نه حتی لحظه‌ای تردید کرده‌اند، شاید بعضی به دلایل دنیوی از انقلابی بودن خود پشیمان شده‌اند، ولی مردم ما در ۳۵ سال گذشته پرشور، بانشاط و مصمم‌تر به میدان آمده‌اند و خواهند آمد.  
 
وی تصریح کرد: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکم و دندان‌شکنی به اهانت‌ها، دخالت‌ها و حتی تهدیدهای استکبار خواهند داد.  
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدیان اظهار داشت: آن‌ها کاری جز تهدید از دستشان بر نمی‌آید و مشت آن‌ها برای مردم ما باز شده است و این در حالی است که آن‌ها جرات روی میز گذاشتن چیزی که از آن حرف می‌زنند را در عمل ندارند.  
 
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: مردم ما نشان دادند که چنین چیزی امکان‌پذیر نیست و آن‌ها باید از باب ناچاری گزینه را روی میز داشته باشند و همچنان مشغول آن باشند.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار