مراجع تقلید کشورمان در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع راهپیمایان 22 بهمن حضور یافتند.

به گزارش حوزه سیاسی باشگاه خبرنگاران، مراجع تقلید کشورمان در راهپیمایی 22 بهمن و سی و پنچمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع راهپیمایان حضور پیدا کردند.

 آیت‌الله جوادی آملی، صبح امروز با حضور در راهپیمایی 22بهمن و جشن انقلاب اسلامی مردم قم، در جمع خبرنگاران، حضور میلیونی ملت ایران را نشان از عظمت و غیرت آنان دانسته و گفت: شور و نشاط ملت ایران پس از 35 سال، نشان‌دهنده روحیه‌ انقلابی است که مدیون امام(ره)، شهداء و هدایت ها و تدابیر مقام معظم رهبری می‌باشد.
 
وی حضور حماسی مردم را پشتیبانی از نظام و مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: مردم با حضور میلیونی، وظیفه خود را انجام دادند و مسئولان هم باید با حفظ وحدت، به کمک مردم بیایند و مشکلات پیش رو را حل کنند.
 
 آیت الله جوادی آملی در پایان با تاکید بر این که حضور مردم موجب می‌شود که دشمنان دست از تهدید‌ها بردارند، یادآور شدد: آنها باید بدانند ملت با عظمت ایران هیچ‌گاه دست از انقلاب و نظام و ولایت فقیه بر نخواهد داشت.

آیت‌الله حسین نوری همدانی
، حضرت آیت‌الله نوری همدانی، امروز در راهپیمایی 22 بهمن قم با تبریک حماسه ملت بزرگ ایران در روزجشن و پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 22 بهمن، روز نشان دادن اقتدار، وحدت و انسجام ملت ایران است.
 
وی  با تاکید بر این که 22 بهمن، جواب قاطع ملت ایران به آمریکا است،  و شیطان بزرگ جواب خود راگرفت تصریح کرد: امروز روز جواب به آمریکا و شیطان بزرگ، روز حمایت از نظام و رهبری بوده و بسیار مبارک است.

آیت‌الله مکارم شیرازی با حضور در راهپیمایی 22بهمن و جشن انقلاب اسلامی مردم شریف قم،با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تصریح کردند: مردم روز پرشوری را رقم زدند.

وی اظهار داشت: امروز آمریکایی‌ها گرفتار اشتباه بزرگی شدند. اهانت و بی‌ادبی کردند و دیوار بی‌اعتمادی بین ایران و خودشان را بالاتر بردند.

این مرجع تقلید در پایان خاطرنشان کردند: امروز کینه‌ها عمیق‌تر شده و مردم ما پرشورتر از همیشه فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار