مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران با اشاره به برنامه های دوره جدید مدیریت شهری گفت: عمده فعالیت سازمان در راستای کیفی سازی خدمات خواهد بود، هر چند از توسعه کمی نیز غفلت نخواهد شد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران علی اصغر قائمی اظهار داشت: توسعه خدمات الکترونیک وجه عمده اش توسعه کیفی است چرا که وقتی صحبت از کاهش روند اداری ، افزایش سرعت ارائه خدمات، یکپارچه سازی خدمات رسانی و. می شود منظور توسعه کیفی خدمات است.

وی با اشاره به اینکه یکی از فعالیت هایی که در سرای محلات تعریف شده ، خانه فناوری اطلاعات است، گفت: هفت فعالیت برای شروع کار خانه فناوری اطلاعات تعریف شده که این هفت فعالیت تحت پشتیبانی یکی از واحدهای مستقیم تابع شهرداری است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از وجود کانون توسعه مهارت های کامپیوتری، وبلاگ نویسی، طراحی و گرافیک، رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای در خانه فناوری اطلاعات خبر داد و تصریح کرد: برای هر کدام از این کانون ها یک دبیر علمی نیز در نظر گرفته شده است.

به گفته قائمی این کانون ها فرصت مغتنمی را فراهم کرده تا استعدادهای بسیاری کشف شوند و به نظر در این کانون ها معنای شکوفایی بسیار خوب خودش را نشان می دهد.
وی با اشاره به آثار ارزشمند این کانون ها عنوان کرد: به طور مثال در بحث گرافیک تا به حال 2 تا 3 مرحله جشنواره محلی ، منطقه ای در سطح شهر برگزار شده و آثار نفیسی نیز گردآوری شده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران افزود: در بحث بازی های رایانه ای نیز در کانون ، افراد بسیار حرفه ای در سطح شهر تهران شناسایی شده و این قابلیت را دارند تا تیم های بسیار حرفه ای تشکیل دهند تا در سطح بالا بازی کنند.

قائمی با اشاره به استفاده بیش از 10 میلیون نفر از امکانات الکترونیک پایتخت در طول شبانه روز ، اظهار داشت: بیش از 50 درصد از این جمعیت یعنی حدود 5 تا 6 میلیون ازسرویس های مختلف الکترونیک شهرداری تهران در طول شبانه روز بهره می برند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار