یک کارشناس عالی علوم دفاعی-استرات‍‍ژیک، گفت: ملت ایران با حضور گسترده و پرشور خود همراه با شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" گزینه‌های روی میز آمریکا را له کردند و خود میز را بر سر سردمداران کاخ سفید کوبیدند و بسیاری از توطئه‌های دشمن را همراه با امیدی که غرب برای به استیصال کشیدن ملت ایران را در دل داشت، در عمق خاک دفن کردند.

"محمد‌حسن قدیری ‌ابیانه" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن امسال و صلابت حضور ملت ایران، گفت: حضور مردم مقاومت در برابر زیاده خواهی‌ها و تاکید بر حمایت از جمهوری اسلامی و پایداری در پشتیبانی از ولایت را به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: اگر مقامات غربی از کمترین هوش سیاسی برخوردار باشند باید تاکنون درمی‌یافتند که فشار بر ملت ایران اثر ندارد و ملت ما با حضور گسترده و پرشور خود همراه با شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" گزینه‌های روی میز آمریکا را له کردند و خود میز را بر سر سردمداران کاخ سفید کوبیدند و بسیاری از توطئه‌های دشمن را همراه با امیدی که غرب برای به استیصال کشیدن ملت ایران را در دل داشت، در عمق خاک دفن کردند و این چنین حماسه عظیم بزرگ سیاسی را آفریدند.

این کارشناس عالی علوم دفاعی-استرات‍‍ژیک تصریح کرد: هر چند غربی‌ها تلاش خواهند کرد گستردگی حضور مردم را کمتر از آن چه در رسانه‌ها بود جلوه دهند اما خودشان در واقعیت از آن با اطلاعند حتی در این راهپیمایی چشمشان به میزان حضور مردم برای مشاهده تاثیر تحریم‌ها و تهدیدها علیه ملت ایران بود.

قدیری ‌ابیانه افزود: آنها دیدند تحریم‌ها و تهدیدها منجر به گستردگی حضور مردم و صلابت شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" شد این حماسه سیاسی بزرگ بر حضور ملت در صحنه و ابهت ملت ایران در سطح جهان افزود  هم چنین موقعیت و نفوذ کلام هیئت دیپلمات کشورمان در سیاست خارجی به ویژه مذاکرات 1+5 را افزایش داد.

وی در ادامه اظهار داشت: 22 بهمن امسال هم چون 22 بهمن 57 برای استکبار روز عزا و برای ملت ما و مسلمانان جهان و آزادی‌خواهان روز پرشکوه جشن پیروزی بود، پیروزی انقلاب نشان داد که می‌تواند بدون وابستگی به قدرت‌های بزرگ و با حفظ حقوق و ارزش‌های خود نه تنها همه تهدیدها، تحریم‌ها و توطئه‌هارو پا بایستد بلکه می‌تواند با وجود فشارها پیشرفت‌های چشم گیری را در عرصه‌های مختلف تجربه کند.

این کارشناس عالی علوم دفاعی-استرات‍‍ژیک ادامه داد: این حضور پرشور را به امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب و به همه مردم ایران و مسلمانان آزادی‌خواه تبریک می‌گویم اینک مردم شریف با حضور حماسه آفرین خود در راهپیمایی 22 بهمن به وظیفه شرعی و ملی خود عمل کردند.

قدیری ‌ابیانه در پایان خاطرنشان کرد: ملت شریفمان با تلاش برای تحقق حماسه اقتصادی از طریق اصلاح سبک زندگی می‌توانند ضربات نهایی را به استکبار وارد کرده و با تلاش برای اتکا اقتصاد به کار و تلاش مردم زمینه را برای جنبش رهایی اقتصاد کشور از وابستگی به نفت را فراهم آوردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۰:۴۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
سلام من خودم شديدامخالف افراطي گري ام اماشايداين همه نرمش ازطرف دستگاه ديپلماسي؛ كوردلان روبه اين خيال بندازه كه شايدماذره اي ترس دروجودمان نفوذ كرده كه جواب حرفهاي مفت كركس صفت هارونميديم.
آخرین اخبار