"حمیدرضا یوسفی فر" گفت: همزمانی جشنواره مد و لباس فجر با خرید نوروزی همشهریان فرصت مناسبی برای عرضه بهترین محصولات و پوشاک مورد نیاز خانواده ها است.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری و اطلاع رسانی سومین جشنواره مد و لباس فجر؛ حمیدرضا یوسفی فر، دبیر شورای راهبردی تولید و فروش با اشاره به تقارن و همزمانی این جشنواره با خرید نوروزی مردم خاطرنشان کرد: امیدواریم این همزمانی فرصت مناسبی باشد تا تولیدکنندگان و عرضه کنندگان بهترین محصولات و پوشاک مورد نیاز خانواده ها را به قیمت مناسب عرضه کنند و از سوی دیگر فرصتی هم برای خریداران و اقشار مختلف جامعه فراهم آید تا بتوانند خرید نوروزی خود را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری نمایند.

وی ادامه داد: مطمئناً فروش بیشتر و کامل محصولات، هم چرخه تولید را زنده نگه می دارد و هم رضایت مندی مشتریان و دریافت خدمات بهتر می تواند بر پویایی این روند نقش به سزایی داشته باشد.

یوسفی فر ضمن بیان اینکه به میزان وسعت جغرافیایی اقوام و ملل مختلف، تنوع طراحی مد و لباس وجود دارد، اظهار داشت: پیشینه مد و لباس در ایران وسعتی به ژرفای تاریخ دارد و ایرانیان همواره در طول تاریخ به پوشش مناسب برای مردان و زنان اهمیت به سزایی می داده اند.

دبیر شورای راهبردی تولید و فروش با بیان اینکه پیشینه تاریخی ایرانیان نشان می دهد که ایران همواره در صنعت پوشاک بر جوامع مختلف تاثیر گذاشته است، گفت: امروزه نیز با نگاه فرا مرزی به حوزه مد و لباس می توان در صادرات فرهنگ غنی ایرانی – اسلامی فعالیت داشت.

یوسفی فر ضمن ابراز امیدواری به اینکه سومین جشنواره مد و لباس فجر بتواند زمینه مناسبی برای طراحان و تولیدکنندگان در ارائه طرح ها و پوشاک متناسب با هویت ایرانی و اسلامی و مطابق با عرف و معیارهای جامعه فراهم آورد، افزود: به همین منظور شورای راهبردی تولید و فروش با تدوین آیین نامه انضباطی و ارائه آن به غرفه داران در هنگام ثبت نام کوشیده است تا پوشاک مناسب و مطابق با استانداردها و معیارهای ایرانی و اسلامی به خریداران عرضه شود.

انتهای پیام/ اس
برچسب ها: جشنوار ، مد ، لباس ، یوسفی فر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.