ورود cape ray به سواحل اسپانیا؛

ماموریت غیر ممکن کشتی آمریکایی آغاز شد + فیلم

یک شناور 650 فوتی که پنج عرشه مخصوص دارد در ماموریت امحای سلاح‌های شیمیایی سوریه به کار گرفته شده است. در این ماموریت این شناور را 35 ملوان، به همراه 64 خدمه فنی درگیر با تخریب مواد شیمیایی و تعداد نامعلومی از پرسنل نظامی آمریکایی همراهی می‌کنند.

به گزارش گروه چندرسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، بنا به ادعای "فارین پالیسی" از مدت‌ها قبل دولت آمریکا در تلاش بود راهی برای خنثی‌سازی سلاح‌های شیمیایی همچون گاز اعصاب و دیگر سلاح‌های کشتارجمعی بیابد. این در حالی بوده‌ است که هیچ کشوری تمایلی به دادن اجازه کار روی این سلاح‌های شیمیایی در خاک خود را نمی‌داد و از طرفی شکستن ترکیبات این سلاح‌ها در خاک کشوری که در بحبوحه جنگ داخلی به سر می‌برد به شکل کابوس خطرناکی درآمده بود.

اما دیروز کشتی آمریکایی cape ray که گفته می‌شد در ساحل تائورو ایتالیا سلاح‌های شیمیایی خطرناک سوریه را امحا می‌کند وارد اسپانیا شد و هنوز معلوم نیست که آیا در سواحل اسپانیا ماموریت غیر ممکن خود را به پایان می‌رساند یا سواحل این کشور را به مقصد سواحل تائورو در ایتالیا ترک می‌کند.

برای آگاهی از روند امحای خطرناک‌ترین سلاح‌های شیمیایی دنیا در این کشتی آمریکایی می‌توانید گزارش باشگاه خبرنگاران با عنوان ""ماموریت غیر ممکن" در جزیره "تائورو" / امحا یکی از خطرناک‌ترین سلاح‌های کشتار جمعی روی عرشه شناور آمریکایی" را که پیشتر تهیه شده بخوانید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.