مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در جام حذفی من و بنگر کنار هم بازی کرده‌ایم. اگر کادر فنی صلاح بداند، فرم خودم را حفظ کرده‌ام. ما باید در هر چهار بازی بعدی به پیروزی برسیم و بعد منتظر اتفاقات می‌مانیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا نورمحمدی افزود: اگر کادر فنی صلاح بداند مشکلی برای بازی ندارم. از نظر فوتبالی، سال خوبی نداشتم و کمتر بازی کردم اما با تمریناتی که داشتم فرم بدنی خودم را حفظ کردم. به هر حال در فوتبال این شرایط هم پیش می‌آید ولی برای کمک به تیم آماده‌ام.

وی ادامه داد: من و محسن در این فصل یک بار در جام حذفی در کنار هم بازی کردیم و سعی می‌کنم اگر بودم در هماهنگی با هم به پیروزی تیم کمک کنیم.

مدافع پرسپولیس درباره شرایط تیم برای بازی با صبا و شانسی که برای قهرمانی وجود دارد، خاطرنشان کرد: خدا را شکر تمرینات خیلی خوبی داشتیم و تیم در فرم خوبی است. تصمیم گرفتیم فعلا از کنار مشکلات بگذریم و تا زمانی که هستیم نهایت توان خودمان را برای موفقیت تیم به کار می‌گیریم و امیدوارم که مشکلات هم در این مدت حل شود. ما هنوز برای قهرمانی شانس داریم و می‌خواهیم از این شانس استفاده کنیم. امیدوارم اتفاقات خوبی هم بیفتد که پیروزی ما را کامل کند.

نورمحمدی درباره قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی گفت: باید به تراکتورسازی تبریک بگویم. البته این اتفاق می‌توانست برای ما پیش بیاید اما واقعا بد آوردیم. هم بحث داوری بود، هم پنالتی‌هایی که زدیم. به هر حال باید مراقب روزهای آینده باشیم و امیدوارم با پیروزی در چهار بازی بعدی شانس خودمان را حفظ کنیم.

وی درباره شرایط خود در پایان این فصل تصریح کرد: قرارداد من در پایان فصل تمام می‌شود. در آن مقطع باید دید شرایط باشگاه و ما چه خواهد بود. برای خود من مسائل فنی اهمیت زیادی دارد. البته من در نیم فصل هم پیشنهادهای خوبی داشتم که نیازی به گفتن نیست ولی به خاطر تعهدی که داشتیم ماندم.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار