سرمربی تیم هندبال مس پارس فلاورجان گفت: با آغاز نیم فصل دوم باشگاه‌ها به تعهدات خود عمل نکرد. عدم حضور ما در مقابل نفت و گاز گچساران فقط مشکل مالی بود.

رسول کشانی درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تنها دلیل حضور نیافتن در بازی هفته اول از دور برگشت لیگ هندبال مشکلات مالی بود.خوشبختانه بازی ما در برابر تیم نفت وگاز گچساران که به دلیل عدم حضور تیم ما برگزار نشد به تعویق افتاد و باخت فنی نخوردیم.نام تیم ما درنیم فصل دوم قراراست که به تربیت بدنی فلاورجان تغییر پیدا کند.

تیم ما درهفته‌های اول تا رده سوم جدول لیگ برتر هندبال هم رسیده بود اما دردو رقابت آخر بازی را واگذار کردیم و به رده‌ی پایین‌تر سقوط کردیم.

سرمربی تیم هندبال مس پارس فلاورجاندر ادامه افزود: تمام نتیجه نگرفتن‌های ما از مشکلات مالی نشأت می‌‌گیرد.بازیکنان ما تا اینجای فصل حتی یک ریال هم از باشگاه دریافت نکرده‌اند و مدیریت باشگاه مس پارس فلاورجان به هیچ یک از تعهدات اول فصل خود عمل نکرده است. مدیریت باشگاه تا به حال به تیم ما سرنزده است. تیم هندبال تنها رشته‌ی لیگ برتری این باشگاه می‌باشد اما از نظر مالی هیچ ساپورتی را از باشگاه نداریم.

وی تصریح کرد: با مسئولان باشگاه که صحبت کردیم اعلام کردند که حاضرند هزینه ایاب و ذهاب و غذای بازیکنان را پرداخت کنند.این در سطح یک تیم لیگ برتری نیست که فقط هزینه‌های جزئی یک تیم را تأمین کند.

کشانی در ادامه اذعان کرد: تیم‌های دیگر لیگ برتر مبلغی که به هر بازیکن می‌دهند به اندازه هزینه‌ای است که باشگاه‌ها برای تیممان در نظر گرفته است!ما تا دو روز قبل از بازی خود در برابر تیم هندبال نفت و گاز گچساران تمرینات خود را پیگیری کردیم اما وقتی باشگاه به تعهدات خود عمل نکرد بازیکنان نیز حاضر نشدند در بازی‌های لیگ به میدان بروند. با این روندی که پیش می‌رود به احتمال فراوان تیم ما از ادامه‌ی حضور در رقابت‌های لیگ برتر هندبال آقایان انصراف خواهد داد. چون برای ادامه‌ی مسابقات تیم به تأمین هزینه‌های مالیش نیازمنداست و درصورت عدم حل مشکلات و پرداخت نشدن قرارداد بازیکنان حتماً ازرقابت‌های لیگ انصراف می‌دهیم.

سرمربی مس پارس فلاورجان در ادامه به مسئله عدم انتقال بازیکنان درنیم فصل اشاره کرد: بازیکنان تیم ما به دلیل مشکلات مالی و دریافت نکردن هیچ وجهی از باشگاه خواستند تیم خود را در نیم فصل جا به جا کنند اما اجازه این کار را فدراسیون به تیم‌ها نداده است.
در همه‌ی رشته‌های ورزشی گروهی بازیکنان در نیم فصل می‌توانند تیم خود را تغییر دهنداما در لیگ برتر هندبال این اتفاق امکان پذیرنیست واگر بازیکنی از تیم خود رضایت نداشته باشد مجبور است تا پایان فصل تیم خودرا تحمل کند.

وی در پایان افزود: من از مسئولین فدراسیون درخواست دارم تا قانونی که در مورد انتقال بازیکنان در نیم فصل هست را تغییر دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار