معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری ملارد گفت: روند توزیع سبد کالایی در این شهرستان با وجود ازدحام جمعیتی و انبوه متقاضیان، به نحو مطلوبی اجرایی شد.

فاضل اکبری طارمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به تدابیر دولت بمنظور رفع مشکلات توزیع سبد کالایی درمراحل بعدی گفت: از کلیه مراکز تولید سبد کالایی در این شهرستان بازدید میدانی مطلوبی صورت گرفت و با همیاری نیروی انتظامی و دقت نظر دستگاه‌های نظارتی با محوریت فرمانداری ملارد، سطح کمی و کیفی توزیع سبد کالایی و حفظ آرامش و امنیت صنوف مردمی، به دقت زیر ذره‌بین قرار گرفت به فضل الهی، به نحو مطلوبی فرآیند توزیع عملیاتی شد.

وی در ادامه افزود: بمنظور توزیع هرچه مطلوب‌تر، صحبت‌های لازم حتی درابعاد روحی و روانی با متصدیان مربوطه صورت گرفت و ضمن توصیه به حفظ آرامش و سعه صدر در مقابل مخاطبان و متقاضیانی که در صف‌های طولانی برای دریافت کالاهای منظور شده به انتظار می‌نشستند سعی شد، روند مذکور در کمال آرامش و بدون هیچگونه تنشی مدیریت شود.

فاضل اکبری طارمی در پایان خاطرنشان کرد: عزم مجموعه فرمانداری ملارد برعملیاتی شدن طرح مذکور به بهترین نحو ممکن در مراحل بعدی توزیع سبد کالایی در بین شهروندان استوار است و بمنظور اجرای هرچه مطلوب‌تر این طرح، در حد توان نهایت تلاش خویش را به کار خواهیم بست.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار