شرکت مهندسي فولاد مبارکه بايد در مسيري گام بردارد که بتواند علاوه بر طراحي و ساخت خطوط توليد طبق نمونه، به دانش فني ساخت خطوط توليد و کارخانجات در ابعاد و ظرفيتهاي متفاوت تر دست يابد .

 

مديرعامل فولاد مبارکه اصفهان درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، با بیان این مطلب تصريح کرد: ماموريت شرکت مهندسي فولاد مبارکه باید بومي سازي، پشتيباني و توسعه فن آوري صنعت فولاد کشور با تمرکز فولاد مبارکه باشد.

سبحاني ادامه داد: شرکت فني مهندسي قرار است به جايگاهي برسد که هر کس يا هر شرکتي که براي ساخت به آن مراجعه کرد بدون هيچ گونه محدوديتي بتواند پاسخگوي نياز و بطور کلي، صنعت فولاد کشور باشد و پيشتازي در بومي سازي، توسعه و تجاري سازي فن آوري صنعت فولاد کشور چشم انداز آن است.

وي درخصوص انتظار شرکت فولاد مبارکه اصفهان از شرکت فني مهندسي گفت: اين شرکت بايد بعنوان يک «مشاور مادر» بتواند با در نظر گرفتن تمامي جوانب ،فولاد مبارکه را در اجراي طرحهاي توسعه ياري نمايد در عين حال شرکت مهندسي مي‌تواند با نظارت کارگاهي دقيق و مديريت طرح ها (MC )در سودآوري شرکت نقش آفريني کند.

سبحاني با اشاره به اهداف فولاد مبارکه با در نظر گرفتن خط ريخته‌گري پنجم گفت: شرکت مهندسي مي تواند در کنار حضور مجريان اين طرح و گرفتن اطلاعات لازم از آنها به دانش فني ساخت دست يابد در عين حال اطلاعات کسب شده را به گونه اي مستندسازي کند که بعدها هم بتوان از دانش فني کسب شده براي توسعه‌ي صنايع فولاد کشور استفاده نمود لذا چنانچه اين شرکت بتواند اين مراحل را با موفقيت نهادينه نمايد قطعاً به يک پيمانکار مقتدر در طراحي و ساخت صنايع فولاد مبدل مي گردد.


انتهای پیام


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.