نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: توافقنامه ژنو برای ما یک تجربه و نرمش قهرمانانه است که رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما چه نگاهی به دشمن داریم و گفتند سازش با مستکبر و قیام علیه استبداد، انسان را به جایی نمی‌رساند یعنی اگر علیه مستبد قیام می‌کنید نباید با مستکبر سازش کنید و باید علیه او نیز قیام کنید.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "تویسرکانی" نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در همایش تربیت و تعالی ناحیه‌ای که به همت سازمان بسیج کارمندان، وزارتخانه‌ها و ادارات و سپاه حضرت محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد اظهار داشت: آمریکا، اروپا و صهیونیست‌ها در مقابل انقلاب اسلامی شکست خورده و متاصل شده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی افزود: راهپیمایی 22 بهمن امسال بهتر از سال گذشته بود و دلیل آن تایید این تفکر قرآنی است که اراده خدا بر این است که طبق فرموده قرآن مستضعفین را در زمین وارث می‌گردانیم و به صورت امامان قرار می‌دهیم لذا هر سال مراسم مذهبی انقلابی ما بهتر از سال قبل است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید که زمین به بندگان صالح به ارث می‌رسد زیرا ارث به صورت ملک و قدرت به صورت ناگهانی اطلاق می‌شود و این تدریجی نیست بلکه ناگهانی است.

وی افزود: شما دیدید که شوروی به صورت ناگهانی متلاشی شد و آمریکا و اروپا نیز به صورت ناگهانی متلاشی می‌شوند این نگاه قرآن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی اظهار داشت: مواظب باشیم روحانیون و مداحان و مذهبی‌ها و کسانی که تریبون و بلندگو در اختیارشان است ودلسوز هم هستند خلاف این را تبلیغ نکنند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: در سال‌های اخیر دیدید که چقدر در مورد ریزش‌ها سخن گفته شد و تنها کسی که در برابر این تفکر غیر قرآنی ایستاد مقام معظم رهبری بود که فرمودند اگر ریزش داشتیم چند برابر آن رویش داشتیم.

وی تصریح کرد: یک تفکر حتی در بین خودی‌ها و دلسوزان بود که می‌گفتند جوانان ما همه خراب و فاسد شده‌اند تنها کسی که در مقابل این ایستاد رهبر معظم انقلاب بود که فرمودند جوانان امروز اگر از جوانان دوران دفاع مقدس بهتر نباشند از آنها کمتر نیستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی گفت: ولله قسم این نص قرآن است که قسم جلاله می‌خورم که دیگر دوران غربت اولیاء خدا تمام شده است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: همین امروز نگاه کنید که اگر نایب امام زمان دعوتی کنند چقدر افراد جان بر کف به دعوت ایشان لبیک می‌گویند این مردم در زمان پیامبر(ص)، امام حسن(ع)،‌ امام کاظم(ع) و امام رضا(ع) کجا بودند؟

وی اظهار داشت: پرونده غربت اولیای خدا بسته شده و ما در دوران قدرت و اقتدار عزت هستیم و این را قرآن می‌گوید.

وی تصریح کرد: دلیل عزت و اقتدار انقلاب اسلامی ما این است که 6 ابرقدرت جهان یک طرف مذاکرات می‌نشینند و ایران یک طرف دیگر لذا باید پرسید آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، روسیه و چین برای چه چیزی با ما مذاکره می‌کنند؟

حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی گفت: اگر ما ضعیف و ذلیل بودیم و عقبه فکری قوی و حمایت مردمی جهادی نداشتیم آیا آنها با ما مذاکره می‌کردند؟ شما فکر می‌کنید آنها به خاطر 4 تا سانتریفیوژ با ما مذاکره می‌کنند و یا به خاطر اینکه غنی‌سازی 20 درصد را 5 درصد کنیم، این نگاه بسیار احمقانه است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: مگر در قضیه هسته‌ای بمب اتم ما حرف اول را در دنیا می‌زنیم که بخواهند ما را رها کنند، صهیونیست‌ها که صدها کلاهک اتمی دارند لذا چه چیزی آنها را به تسلیم وادار کرده است.

وی اظهار داشت: آن حقیقتی که دشمنان می‌بینند و سعی دارند آن را از چشم مردم ایران مخفی کنند بازگشت مردم دنیا به دینداری، خداجویی و خداپرستی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی تصریح کرد: مردم دنیا دیگر از شهوت و ابتذال خسته شده‌اند مردم از عرفان‌های جعلی و از فریب و مکر خسته شده‌اند مردم دنیا دین ناب می‌خواهند و امام خمینی(ره) 26 سال پیش فرمودند امروز جهان تشنه ناب محمدی(ص) است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: امام به عنوان یک حکیم دوراندیش گفت که اسلام، شرق و غرب را به خاک مذلت می‌کشاند و امام (ره) فرمودند ما قله‌های جهان را فتح خواهیم کرد لذا امام راحل دروغ نگفت بلف و حرف سیاسی نزد بلکه نگاه قرآن را گفت.

وی اظهار داشت: قرآن مجید در آیات 54 تا 56 سوریه مائده بسیاری از این مطالب را روشن می‌کند یک سال در مراسم 22 بهمن رهبر سیاه‌پوست مسلمانان آمریکا لویس فراخوان در میدان آزادی سخنرانی کرد و این آیات قرآنی را خواند که می‌فرماید عزت را به مسلمانانی که مجاهد در راه خدا هستند می‌دهیم و به کافران ذلت می‌دهیم و در آیه 56 در آن سوره آمده است که همانا حزب‌الله بر همه پیروز خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی افزود: این مرد آمریکایی که سنی بود گفت: این آیه قرآنی به شما ایرانی‌ها تعلق دارد شما جهان را فتح خواهید کرد و همین موضوع را پیامبر (ص) دست روی شانه سلمان گذاشته‌اند و این آیه را خواندند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: این حرف‌های سیاسی و جنایی نیست بلکه حرف‌هایی است که شیعه و سنی می‌زنند لذا مسیر انقلاب اسلامی مسیر متکی به ظهور است که ادامه پیدا می‌کند و در این مسیر همه موانع حاکمیت خدا از جمله صهیونیست‌ها از سر راه برداشته خواهند شد.

وی گفت: جان‌کری وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد بعد از مذاکرات با ایران و توافق ژنو هرگاه به چشمان نتانیاهو نگاه می‌کنم آرامش را در چشمان او می‌بینم در حالی که آنها در یک خیال خام هستند و ما صهیونیست‌ها را نابود خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی افزود: توافقنامه ژنو مانع نابودی صهیونیست‌ها نخواهد شد و این وعده خدا به مومنین و قطعی است و دشمنان فکر می‌کنند می‌توانند با توافقنامه ژنو ما را مهار و کنترل کنند در حالی که عبدا از این خبرها نیست.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: توافقنامه ژنو برای ما یک فرصت و تجربه و نرمش قهرمانانه است که رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما چه نگاهی به دشمن داریم و گفتند سازش با مستکبر و قیام علیه استبداد، انسان را به جایی نمی‌رساند یعنی اگر علیه مستبد قیام می‌کنید نباید با مستکبر سازش کنید و باید علیه او نیز قیام کنید.

وی تصریح کرد: این آیات قرآن و هدایت برای بشر است قرآن این طور می‌گوید که بشر در برخورد با دین دو مرحله دارد مرحله اول که بی‌وفایی و خیانت و کوتاهی و غفلت و سستی‌کرد تمام شده و مرحله دوم که آخر و زمان است به تدریج مردم به دین و معنویت حقیقی باز می‌گردد و این حرکت استمرار پیدا می‌کند و زمین برای صالحان می‌ماند و حاکمیت برای اولیای خدا است و شروع آن نیز از انقلاب اسلامی ما بوده که انفجار نور است.

حجت‌الاسلام و المسلمین تویسرکانی تصریح کرد: امسال مراسم 22 بهمن از همه سال‌های پیش پرشکوه‌تر بود و اگر با نگاه قرآنی ببینم اگر همه نخبگان، شخصیت‌ها و انسان‌های ذی‌نفوذ ساکت شوند و مردم را به راهپیمایی دعوت نکنند مردم ما باز هم می‌آیند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: این نخبگان هستند که به دنبال مردم حرکت می‌کنند این نخبگان نیستند که مردم را به صحنه می‌آورند این دعوت شخصیت‌های سیاسی و رئیس‌جمهور و غیر رئیس‌جمهور نیست که مردم را به صحنه می‌آورد بلکه مردم آنها را به صحنه می‌آورند.

وی گفت: اگر خواص و نخبگان سکوت کنند باز هم مردم خواهند آمند که پرشکوه‌تر از گذشته است لذا براساس آیات قرآنی اراده خدا پشت سر این حضور است نه دعوت و تلاش من و شما و دیگران.

حجت‌الاسلام و المسلمین تویسرکانی افزود: خوشا به حال کسانی که می‌آیند و در این میدان تلاش حضور دارند و اسم خود را در این فهرست ثبت می‌کنند لذا قرآن مجید فرمود بر دین خدا منت نگذارید بلکه دین خدا بر شما منت می‌گذارد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: خداوند بر ما منت گذاشته که ما را به این مسیر نورانی آورده لذا اگر ما در این مسیر نباشیم به کجا می‌رویم و در چه مسیری قرار می‌گیریم و چه عاقبتی خواهیم داشت؟

انتهای پیام/

برچسب ها: مانع ، ژنو ، نابودی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار