مدیر اعتبارات و تسهیلات صندوق مهر امام رضا(ع) گفت: این صندوق به طور مستمر در حال بازسازی و بازنگری در نحوه اعطای تسهیلات به متقاضیان در راستای کیفی کردن پرداخت‌ها است.

 ترکزاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: صندوق مهر امام رضا(ع) با اعمال نظارت‌های میدانی و با روش‌های مختلف از قبیل کنترل اسناد، کنترل فاکتورها، کنترل صورت حساب‌ها و مراجعات مستمر به محل اجرای طرح موجب می‌شود که آسیب‌هایی که در شناسایی افراد واجد شرایط ممکن است وجود داشته باشد، احصا و از ادامه اجرای فرآیند شناسایی که به صورت ناقص است جلوگیری شود.
 
وی افزود: هم چنین صندوق به طور مستمر در حال بازسازی و بازنگری در نحوه اعطای تسهیلات به متقاضیان است و براساس آن برنامه ریزی‌های لازم برای اعطای تسهیلات در نظر گرفته می‌شود که در کیفی کردن پرداخت‌ها تاثیر داشته باشد.
 
وی در ادامه به نرخ پایداری مشاغل صندوق اشاره و تصریح کرد: نرخ پایداری مشاغل صندوق 86 درصد است که با استانداردهایی که از سوی سازمان بین‌المللی اعلام شده دارای فاصله معناداری است که این امر خود نشان از اعمال دقت در نظر گرفتن جزییات در نظارت‌های پس از پرداخت در صندوق مهر امام رضا(ع) دارد.
 
معاون اعتبارات و تسهیلات صندوق مهر امام رضا(ع) خاطر نشان کرد: هم چنین از آنجایی که بخش نظارت قبل از پرداخت تسهیلات نیز با بررسی‌های میدانی در خصوص توانمندی‌های افراد متقاضی و با بررسی شرایط اعلام شده آن‌ها برای اجرای طرح، نظارت‌هایی را قبل از پرداخت تسهیلات بر شرایط متقاضیان انجام می‌دهد می‌توان دستیابی به ضریب عنوان شده را موثر از این امر دانست.
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار