رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر در خصوص آغاز فصل آینده لیگ برتر گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است بازی‌های لیگ چهاردهم از 9 مرداد 93 آغاز شود و اوایل خرداد ماه 94 هم به پایان برسد.

 غلامرضا بهروان‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال ما تقویم بازی‌های لیگ چهاردهم را به فیفا و AFC  ارائه کردیم همچنین مسابقات تیم ملی، اردو‌ها، مسابقات جام ملت‌های آسیا در ژانویه 2015 در استرالیا و مسابقات تیم ملی زیر 22 سال را در تقویم برنامه بازی‌های لیگ چهاردهم قراردادیم.
 
 وی در ادامه بیان داشت: تیم ملی زیر 22 سال مسابقات مهمی در آسیا و حضور در المپیک را پیش رو دارد به خاطر همین همه این موارد را لحاظ کردیم.
 
 بهروان‌ تصریح کرد: روز‌های فیفا دی و بازی‌های جام حذفی هم در تقویم لیگ چهاردهم لحاظ کردیم، بازی‌های نیم فصل اول و دوم هم مشخص کردیم، همچنین بازی‌های جام حذفی از شهریور ماه شروع می‌کنیم.
 
 وی بیان کرد: به هر حال ما تمام مسائل را در تقویم بازی‌های سال آینده قرار دادیم و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.
 
 رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر در خصوص احتمال تغییر زمان دو بازی پایانی لیگ برتر گفت: در خواست باشگاه استقلال را دریافت کردیم و در حال بررسی هستیم، تصمیم نهایی در این خصوص را هفته آینده خواهیم گرفت.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به طور حتم تلاش می‌کنیم که منافع تیم ملی و باشگاه‌ها را در سه بازی آخر در نظر بگیریم، به هر حال چهار تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و بازی‌های آنها جزو دیدار‌های ملی است و منافع ملی را باید لحاظ کنیم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: هفته ، آینده ، همین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار