رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قم از پیاده سازی سامانه کاداستر معادن استان قم درهفته آتی خبرداد و گفت: راه اندازی این سیستم تحولی جهت شتاب به فعالیتهای بخش معدن استان قم خواهد بود.

 به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از  "شاتا" یونس عالی پور با اشاره به اینکه روانسازی امور مراجعین سازمانی، سرمایه گذاران را به فعالیت در حوزه های اقتصادی مشتاق تر می کند  افزود: بکار گیری و بهره مندی از تکنولوژی روز و ابزارهای مجازی، جهت تسریع در امور متقاضیان، نشانگر پویایی و همگام شدن با دنیاست.
 
وی تصریح کرد: در واقع سامانه اينترنتي ثبت مكانيزه محدوده هاي معدني(کاداستر) به متقاضيان بخش معدن استان قم اين امكان را مي‌دهد تا بتوانند بدون مراجعه به سازمان‌صنعت، معدن وتجارت استان از طريق اينترنت وارد سامانه شده و با استفاده از روزآمدترين اطلاعات، به ثبت درخواست محدوده معدنی خود اقدام کنند.
 
عالی پور در خصوص اهداف و ويژگي‌هاي سامانه، اظهار كرد: ايجاد نظامي دقيق، روان، مطمئن و قابل تغيير با زمان حاكم بر امور ثبت محدوده‌هاي معدني در كشور و همچنين بازنگري و وارد كردن اطلاعات  صحیح معادن و محدوده‌هاي معدني فعلي در اين سامانه از اهداف اصلي اجراي اين سامانه است.
 
وی جذب سرمايه به سمت بخش معدن را یک نیاز ملی دانست و ، ايجاد گردش كار روان و قابل اطمينان جهت ثبت محدوده، عدالت در ارائه اطلاعات معدني به متقاضيان، امكان دسترسي سراسري حتي در منزل، صرفه‌جويي در وقت براي متقاضيان بخش معدن و بالا بردن دقت در ثبت محدوده‌هاي معدني به لحاظ جغرافيايي با استفاده از تكنولوژي روز را از مزایای كيفي اجراي اين پروژه برشمرد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قم یاد آور شد: علاوه بر اين اطلاعات، سيستم وظيفه دارد اطلاعات تكميلي ديگري چون ژئوفيزيك و زمين شناسي اراضي موجود و همچنين اطلاعات راه‌هاي ارتباطي و رودها كه مي‌توانند براي متقاضي مفيد باشند را براي كمك به كاربر در زمينه‌ شناخت منطقه مورد نظر به منظور انجام اكتشاف به صورت تصويري و با نمايي مناسب، ساده و زيبا در محيط اينترنت در اختيار وي قرار دهد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: جذب ، سرمایه ، معدن ، نیاز ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار