رییس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت : دولت با نگاهی جامع و کارشناسنانه از آسیب دیدگان ناشی از بارش برف سنگین و سرمای شدید اخیر درغرب مازندران حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ سید عباس پورهاشمی عصر دیروز درحاشیه بازدید ازمناطق آسیب دیده شهرستان عباس آباد مازندران افزود :کارشناسان نهادهای ذیربط گزارش های مربوط به خسارت برف را به طور جامع تهیه کرده اند که در اختیار معاون رییس جمهوری قرارگرفته است .

وی اظهارداشت : پس از مشخص شدن دقیق خسارات و مصوبات لازم درهیات دولت به طورقطع برای جبران خسارت اقداماتی ازجمله پرداخت تسهیلات کم بهره و درازمدت بانکی و نیز کمک های بلاعوض به آسیب دیدگان صورت خواهد گرفت.

وی با ابراز نگرانی از خسارت سنگین برف به بخش زیرساخت های روستایی ، باغ های مرکبات ، گل و گیاه و نیز تاسیسات دام و طیوردراین مناطق اظهارداشت :با بازدیدهای صورت گرفته متاسفانه این بلای طبیعی حدود 40 تا 100 درصد به این بخش ها خسارت وارد کرده است.

رییس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ابراز امیدواری کرد که با تدابیراتخاذ شده ، شاهد حمایت های لازم صندوق بیمه محصولات کشاورزی برای جبران خسارات دراین مناطق باشیم.

طبق آمار منابع رسمی ، برف و سرمای اخیر بیش ازهشت هزار میلیارد ریال به بخش های مختلف کشاورزی مازندران بویژه غرب این استان خسارت وارد کرد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: حمایت ، کارشناسان ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.