پسر جوانی که پس از دوستی با دختران در وی چت اقدام به اخاذی از طریق عکس‌های خصوصی آنان می‌کرد، توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، دختر جوانی چند روز پیش به پلیس تهران مراجعه کرد و گفت: مدتی است با پسر جوانی به نام ساسان از طریق شبکه وی چت آشنا شدم و قرار بود با یکدیگر ازدواج کنیم ولی ناگهان همه چیز عوض شد.
 
دختر جوان در تشریح بیشتر جزئیات رابطه خود با پسر جوان گفت: من بعد اشنایی با ساسان در چندین نوبت به رستوران‌های تجریش رفتیم، پسر خوب و قابل اعتمادی به نظر می‌رسید و از همان ابتدا نیز به من پیشنهاد ازدواج داد.
 
قربانی ادامه داد: پس از گرم تر شدن رابطه‌مان، یک شب که برای تفریح به بیرون رفته بودیم زمانی که داشتیم به خانه بازمی‌گشتیم ساسان گوشی همراهم را به بهانه چک کردن اینکه من با کس دیگری رابطه ندارم، گرفت.
 
شاکی در حالی که گریه می‌کرد خاطر نشان کرد: پس از این، ساسان عوض شد و شروع کرد به تهدید من که اگر میخواهم عکس‌های خصوص‌ام که داخل گوشی‌ همراهم است در شبکه‌ها و بین دوستان و آشنایانم به اشتراک گذاشته نشود باید مبالغی را به وی بپردازم.
 
رئیس کلانتری 104 عباس آباد درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: ماموران پس از شنود گفته‌های دختر جوان و با راهنمایی‌های وی توانستند هویت اصلی متهم را به نام داریوش شناسایی و مخفیگاه این متهم را در حوالی میدان تجریش ردیابی کنند.
 
سرهنگ حسین اسماعیل زاده تاکید کرد: متهم پس از دستگیری به بزه خود اعتراف کرد و در بازجویی عنوان داشت که از طریق وی چت دختران ساده را فریب داده و از این طریق از آنان اخاذی می‌کرده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
مجی esf
۰۲:۴۲ ۲۷ تير ۱۳۹۳
برا دوستی
آخرین اخبار