قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی ایجاد زمینه برای دخالت کلامی و یا سیاسی آمریکا را یکی از جرم‌های سران فتنه عنوان کرد و گفت: اینکه چرا در این موقعیت زمانی چنین بیانیه‌هایی از سوی این کشور منتشر می‌شود، این است که در جریان توافقنامه ژنو آمریکایی‌ها در بخشی ضرر کردند، در حالیکه ادعای برد در مذاکرات را دارند.

"اسدالله بادامچیان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به بیانیه مداخله جویانه اخیر وزارت خارجه آمریکا مبنی بر رفع حصر سران فتنه، اظهار داشت: این اقدام از بعد حقوقی دخالت در امور سایر کشورها بوده و با حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل نیز مغایرت دارد.

*انتشار بیانیه تخلف بین‌المللی آمریکا است

وی ادامه داد: طبعا آمریکا در این مورد تخلف بین‌المللی مرتکب شده است که اگر شکایت حقوقی هم شود قابل بررسی است، اگرچه ممکن است آمریکا دخالت خود را انگیزه انسان دوستانه تعبیر کند، اما این بیانیه رسمی ارگان یک کشور همان معنای دخالت در امور داخلی دیگران است.

نایب رئیس جبهه پیروان با طرح این سوال که آیا واقعا این عملکرد آمریکا از لحاظ سیاسی به نفع محصورین خانگی است؟اضافه کرد: در جمهوری اسلامی ایران نیازی به حصر آنان در جهت بیان مواضعشان نیست، چرا که مواضع و صحبت‌های موسوی و کروبی از سوی خانواده آن‌ها و دوستانشان بیان می‌شود.

*مراقبت خانگی سران فتنه برای حفظ جان آنان است

بادامچیان به قتل‌های زنجیره‌ای در دوران اصلاحات اشاره و تصریح کرد: عملکرد مهم جمهوری اسلامی در اینباره حفظ جان سران فتنه بود، چنانچه می‌بینیم در دولت اصلاحات قتل‌های زنجیره‌ای به پای اصولگرایان نوشته می‌شد، در حالی که تمام کار‌ها در اختیار دولت وقت بود و اصلا‌ح‌طلبان بایستی آن را می‌پذیرفتند، اما در اینده عملکرد درست اصولگرایان ثابت شد.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی از چیزی نمی‌ترسد و مراقبت خانگی تنها برای حفظ جان آن‌ها است، بیان داشت: این در حالیست که آنان از لحاظ حقوقی مرتکب جرم شدند، آن‌ها به اموال کشور آسیب زده و با اقداماتشان تغذیه‌ای برای رادیو تلویزیون بیگانه فراهم کردند.

*ضرر آمریکا در توافق ژنو یکی از علل صدور بیانیه/نشستن آمریکای قلدر در میز مذاکرات کنار ایران بسیار سنگین بود

بادامچیان ایجاد زمینه برای دخالت کلامی و یا سیاسی آمریکا را یکی دیگر از جرم‌های سران فتنه عنوان کرد و افزود: اینکه چرا در این موقعیت زمانی چنین بیانیه‌هایی از سوی این کشور منتشر می‌شود، این است که در جریان توافقنامه ژنو آمریکایی‌ها در بخشی ضرر کردند، در حالیکه ادعای برد در مذاکرات را دارند.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: موضوع مشهودتر اینکه آمریکایی‌ها هرگز حاضر نبودند با کشور ایران بر سر یک میز بنشینند، از لحاظ سیاسی بودن آمریکا به عنوان یک قدرت جهانی درکنار ایران برای دولت قلدر و سلطه‌گری چون آمریکا بسیار سنگین تمام شد، اما این ایران بود که با مقاومت دانش هسته‌ای خود را بالا برد تا آمریکا و قدرت‌های جهانی مجبور شوند بر سر میز مذاکره با ایران بنشینند.

*زورگویی آمریکا به ضرر خودش تمام می‌شود/اظهارات سخیف مقامات آمریکایی اثبات بی‌منطقی این کشور است

بادامچیان با تاکید بر اینکه وجهه شکست آمریکا در مذاکرات هسته‌ای با ایران این کشور را به دنبال بهانه‌جویی‌ها فرستاده است، اظهار داشت: مقامات آمریکایی اظهارات سخیفی می‌کنند که کاملا بی‌منطقی آن‌ها را آشکار می‌کند، حتی خودشان نمی‌توانند بفهمند که زورگوییشان چه مقدار به خود آن‌ها آسیب می‌زند.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه ملت ما در این مذاکرات بهره شناخت استکبار جهانی را از آن خود کرد، ادامه داد: هیئت مذاکره کننده ایرانی در دولت یازدهم با رعایت نکات ادب دیپلماتیک در مذاکرات حاضر شد اما طرف غربی بدون رعایت مسائل اخلاقی و قرارداد عمل کردند، آن‌ها حاضر نیستند در یک سطح موازی با ایران صحبت کنند، بلکه می‌خواهند از این فرصت، مقاصد استکباری خود را به پیش ببرند.

*بالاترین خدمت به آمریکا از سوی موسوی و کروبی انجام شد/خسته نباشید آمریکا به سران فتنه

بادامچیان با بیان اینکه بالا‌ترین خدمت به آمریکا از سوی موسوی و کروبی انجام شد، گفت: آن‌ها بزرگ‌ترین خدمت را به دشمن ملت و انقلاب اسلامی کردند، بنابراین آمریکا بایستی به کسانی که آنان را حمایت کرده، خسته نباشید بگوید تا کشورهای دیگر حامی آمریکا نیز به حمایت این کشور یقین پیدا کند.

*راهپیمایی عظیم ملت در 22 بهمن تقویت جناح خاص نبود

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری به حضور بی‌نظیر مردم در ۲۲ بهمن امسال اشاره کرد و افزود: حضور مردم در این راهپیمایی عظیم تقویت جناح یا جریان خاص نبود، مهم این است که ملت ما در سالگرد انقلاب اسلامی با خانواده خود در صحنه حضور یافتند و حرف انقلاب اسلامی را زدند؛ این حضور به دولتمردان، خود ملت، دوستان و دشمنان ایران در صحنه‌های بین‌المللی سیاسی پیام مقاومت رساند.

قائم‌مقام حزب موتلفه در پایان خاطرنشان کرد: حضور ملت در راهپیمایی اثبات اقتدار ملی خود چه در مقابل مذاکرات (مثبت یا منفی)، مواضع آمریکا و کشورهای دیگر در صحنه‌ای داخلی و بین‌الملل بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار