به گزارش
گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی هفتمین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات صنعت گردشگری و هتلداری ایران: این نمایشگاه با حضور چشمگیر شرکت های داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 12 کشور اروپائی و آسیائی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا شده بود.
در هفتمین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات صنعت گردشگری و هتلداری ایران؛ 210 شرکت داخلی و خارجی از ایران و کشورهای ترکیه ، آلمان ، ایتالیا ، چین ، عراق ، تایلند ،اوکراین، مالزی ، اسپانیا ، قبرس ، رومانی و بلژیک حضور دارند و جدیدترین تجهیزات و خدمات مختلف صنعت گردشگری و هتلداری را ارائه کردند.
شرکت کنندگان در این نمایشگاه؛ آخرین توانمندی ها و دستاوردهای خود را در انواع گروههای کالایی وخدماتی گردشگری، خدمات گردشگری الکترونیکی- شرکت های خدمات مسافرتی هوایی، دریایی، زمینی، ریلی- خطوط هوایی، پایانه های مسافری- توریسم سلامت- توریسم ورزشی- توریسم زیارتی- اکوتوریسم- بانکها- بیمه ها- سازمان های سیاحتی و گردشگری- اتحادیه ها و انجمن ها- آموزشگاه های مرتبط و دانشگاهها- نشریات تخصصی هتل ها و دهکده های توریستی- انواع تجهیزات سفری- موزه ها و کاخ موزه ها- رستوران ها و قهوه خانه های سنتی- گروههای نمایش های آئینی- سنتی- گروههای موسیقی محلی- صنایع دستی و نمادهای هویتی استان ها- سازمان ها و موسسات مرتبط با حفظ آثار باستانی و میراث فرهنگی را به نمایش گذاشته بودند.
نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات صنعت گردشگری و هتلداری ایران به عنوان رویداد رسمی گردشگری ایران در تقویم سازمان جهانی گردشگری ( UNWTO ) به ثبت رسیده و مورد توجه بسیاری از سازمانها و مجامع گردشگری و هتلداری دنیا قرار گرفته است.
آشنایی و معرفی داشته ها، امکانات و ظرفیت های حوزه گردشگری و هتل داری کشور، شناسایی مشکلات، موانع و نقاط ضعف صنعت گردشگری و هتل داری ،، ترغیب و تشویق افراد، شرکت ها و موسسات به ورود و سرمایه گذاری در این دو بخش، ایجاد زمینه های مناسب به منظور بهره گیری از ظرفیت های گردشگری و ایجاد اشتغال در کشور، فراهم نمودن بسترهای لازم برای ورود گردشگر به کشور و یافتن راهکارهای لازم به منظور رفع موانع موجود،برخی از اهداف برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات صنعت گردشگری و هتلداری بود.
انتهای پیام/