ششمین دوره جایزه ادبی یوسف، روز چهارشنبه 30 بهمن ماه 92 با معرفی 34 نویسنده برتر حوزه داستان کوتاه دفاع مقدس به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دیروز در نشست ادبی و هنری در اردبیل اظهار داشت: در این دوره 749 داستان کوتاه دفاع مقدس از 244 نویسنده که آثارشان در 29 مجموعه به صورت مستقل یا مشترک در سال‌های 90 و 91 به چاپ رسیدند، بررسی شده که در آن داستان کوتاه «یک ماهی در امتداد سطر آخر» نوشته رضا کاظمی از اساتید و هنرمندان حوزه هنری استان اردبیل با رأی هیئت داوران در جمع آثار برگزیده قرار گرفت.

گلعلی بابایی تصریح کرد: رضا کاظمی مسئولیت کارگاه داستان‌نویسی حوزه هنری استان اردبیل را برعهده دارد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در حوزه آثار چاپی جایزه ادبی یوسف، 12 نویسنده برگزیده (اول تا سوم) و پنج اثر شایسته قدردانی و در بخش آثار چاپ نشده نیز 22 داستان‌نویس برگزیده (اول تا سوم) و 19 نفر شایسته قدردانی معرفی می‌شوند.

رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همچنین از نمایش فیلم «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار در آیین اختتامیه این جشنواره خبر داد و بیان کرد: در مجموع قرار است از 30 برگزیده قدردانی شود که در این برنامه از آبیار به عنوان نویسنده‌ای که آثاری را در سال‌های گذشته به جایزه ادبی یوسف ارسال کرده بود نیز قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.