سه قاچاقچی مواد مخدر صبح امروز در ندامتگاه مرکزی قزوین به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سه تن از عمده‌فروشان مواد مخدر در ندامتگاه مرکزی قزوین به دار مجازات آویخته شدند.
 
تمامی این افراد اعدام شده از سابقه داران مواد مخدر بوده و با مقادیری کراک و هروئین دستگیر شده‌اند.
 
یکی از اعدامیان مردی است به هویت ع-م که به ازای حمل هر کلیو مواد 200 هزار تومان دریافت می‌کرد و زمانی که در حال انتقال مواد مخدر از ارومیه به قزوین بود توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر با مقادیر قابل توجهی هروئین دستگیر و خریدار نیز که با همسرش فعالیت می‌کرد سر قرار تحویل مواد دستگیر و به پایگاه منتقل شدند و پس از بررسی برای آنان حکم اعدام صادر گردید.
 
متهم دیگر نیز در حالی با خودروی پژو 405 قصد انتقال مواد به داخل استان را داشت، توسط ماموران دستگیر و در بازرسی از خودرویش مقادیری کراک کشف و ضبط گردید.
 
دادستان عمومی و انقلاب قزوین حجت الاسلام صادقی نیارکی درباره این خبر گفت: پس از اعتراض وکلای متهمین به آراء صادره و رسیدگی مجدد توسط دادستانی کل کشور، با رد اعتراض وکلای متهمین، آراء صادره مورد تائید قرار می گیرد. همچنین تقاضای عفو محکوم علیهم نیز در دو مرحله در کمیسیون عفو و تخفیف مجازات استان و مرکز مورد بررسی، که طی هر دو مرحله مورد مخالفت قرار می گیرد و در نهایت با بلامانع بودن اجرای حکم محکومین توسط ریاست قوه قضائیه احکام اعدام نامبردگان سحرگاه امروز در محوطه ندامتگاه مرکزی قزوین به مرحله اجرا در آمد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار