سرپرست تیم تکواندوی استیل البرز می گوید: حرکت پهلوانانه باقری معتمد قابل تقدیر بود.

کیومرث چگینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد جدایی محمد باقری معتمد عنوان کرد: محمد باقری معتمد به پیشنهاد باشگاه استیل البرز امسال با این تیم قرارداد امضا کرد و دو بازی هم در طول برگزاری لیگ برتر برای تیم ما انجام داد.

وی افزود: معتمد دیروز با حضور در باشگاه استیل البرز با عذرخواهی از مسئولان کل مبلغی دریافتی خود از باشگاه را تحویل داد تا دیگر برای تیم بازی نکند.

سرپرست استیل البرز در مورد دلیل جدایی معتمد گفت: معتمد با بیان اینکه دوست دارد با آمادگی کامل و بدون آسیب دیدگی، در مسابقات انتخابی المپیک حضور یابد، از حضور در تیم و ادامه لیگ برتر انصراف داد و برای اینکه سوء تفاهمی بین او مسئولان رخ ندهد، مبلغ دریافتی اش برگرداند.

چگینی در خصوص برخورد باشگاه استیل البرز با تصمیم معتمد می گوید: این عمل پهلوانانه معتمد مورد توجه باشگاه به خصوص نصراله ایزدپناه رییس هییت مدیره شرکتفرهنگی ورزشی استیل البرز تیم قرار گرفت و ما به نحوی از این حرکت تقدیر کردیم.

وی در مورد میزباین رقابت های لیگ برتر در خارج از تهران خاطرنشان کرد: هفته سوم و چهارم دور برگشت به میزبانی تیم شهرداری در ورامین برگزار شد و انصافا ورامینی ها به خوبی از همه تیم های شرکت کننده میزبانی و پذیرایی کردند.

برچسب ها: تکواندو ، استیل ، معتمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار