به گزارش
گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، نجمي افزود: اصناف و واحدهاي صنفي به عنوان يکي از کليدي ترين ارکان ساختاري بخش صنعت، معدن و تجارت در کشور نيازمند ارتقاي کيفيت ارايه خدمات هستند.
وي ارتقاي کيفيت خدمات صنوف را سبب عينيت بخشي به شايستگيها و خدمات متمايز واحدهاي صنفي پيشرو، افزايش رضايت مشتريان و در نتيجه افزايش تقاضا و افزايش سودآوري واحدهاي صنفي خواند و گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت از طريق موسسه مطالعات و پژوهشهاي بازرگاني براي طراحي و رونمايي از "نظام جامع اعطاي نشان کيفيت خدمات" به واحدهاي صنفي اقدام کرده است.
نجمي اظهار داشت : اين نظام به گونهاي طراحي شده است که از يک سو زمينههاي رشد و ارتقاي کيفيت خدمات را در بخش اصناف با استفاده از شيوههاي تشويقي فراهم مي کند و از
طرف ديگر با توجه به نيازهاي مشتريان، افزايش رضايتمندي آنها را مد نظر قرار مي دهد.
سرپرست مركز مطالعات و بهبود بهره وري موسسه مطالعات و پژوهش هاي بازرگاني تصريح كرد: براي اجرايي کردن اين نظام، زيرساختهاي لازم فراهم شده و اتحاديه صنف رستوران و سلف سرويس شهر تهران بهعنوان نخستين صنف پيشرو، آمادگي خود را براي پيادهسازي و اجراي اين نظام اعلام كرده است.
انتهای پیام/