مدير عامل جمعيت هلال احمر استان تهران از برگزاری دوره بازآموزی ویژه نجاتگران کادر و داوطلب جمعیت هلال احمر استان تهران برای حضور در طرح امداد و نجات نوروزی سال 93 خبرداد.

 غلامرضا گنج آبادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: دوره بازآموزی ویژه نجاتگران کادر و داوطلب جمعیت هلال احمر استان تهران با حضور 500 نفر از این عزیران برای حضوری پررنگ و موثر در طرح امداد و نجات نوروزی سال 93 برگزار می گردد.

وی افزود : این دوره که در بازه زمانی سه روزه و در مدرسه میدانی جمعیت هلال احمر استان تهران در شهریار برگزار می گردد جهت تقویت مبانی آموزش تئوری و مرور مباحث عملیاتی اعضای کادر و داوطلب امداد و نجات برای ارتقاء سطح عملکرد پایگاه های ملی امداد و نجات نوروزی 93 طرح ریزی و در سی ساعت آموزشی اجرا می گردد.

گنج آبادی در ادامه بيان داشت : در این دوره، مباحثی تحت عنوان آشنایی با تجهیزات آمبولانس، آشنایی با تجهیزات خودروی نجات، مرور مبانی کمکهای اولیه ارزیابی مصدوم ، صحنه دسترسی ، رها سازی مصدوم  و همچنین طراحی و اجرای مانور میدانی امداد و نجات در حوادث جاده ای به صورت کارگاه های عملیاتی و کلاسهای تئوری برگزار می گردد. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: با توجه به گستردگی دامنه عملیات امداد و نجات در این دوره آموزشی کارگاه های آشنایی با جستجو و نجات در ساحل و آبهای خروشان ، جستجو و نجات در کوهستان و ارتفاعات نیز طرح ریزی و اجرایی می گردد.

وي  در پایان يادآورشد : به حاضران در این دوره آموزشی گواهینامه حضور اعطا می گردد که جهت ارتقاء سطح عوامل کادر و داوطلب امداد و نجات این جمعیت از اعتبار و ارزش خاصی برخوردار است.  
   
 

برچسب ها: نجات ، داوطلب ، جمعیت ، تهران ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار