نایب رئیس فدراسیون روستایی و عشایری گفت: برای نخستین بار لیگ هفت‌سنگ بانوان را با حضور هفت استان کشور برگزار کردیم.

بهرامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در لیگ هفت‌سنگ 7 استان هرمزگان، چهار محال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، گیلان، اصفهان، فارس و آذربایجان غربی شرکت کردند و استان‌های گلستان و سیستان و بلوچستان نیز تصمیم داشتند در این لیگ حضور داشته باشند و به دلیل اینکه نتوانستند بلیط تهیه کنند در مسابقه حاضر نشدند.

وی درخصوص بازی‌هی انجام شده و مقام‌های کسب شده بیان کرد: بازی‌ها به صورت دوره‌ای در استادیوم تختی هرمزگان برگزار شد. در دور رفت 21 بازی انجام گرفت و به ترتیب استان‌های چهار محال و بختیاری، گیلان، آذربایجان غربی، هرمزگان، کهکیلویه و بویراحمد، اصفهان و فارس در جدول قرار گرفتند.

بهرامی درباره عملکرد بازیکنان در این لیگ تصریح کرد: عملکرد بازیکنان در این دیدار خوب و قابل قبول بود.

وی درخصوص داوری اظهار داشت: عملکرد داوری به نسبت خوب بود  و درحال تدوین قوانین و مقرراتی برای این بخش هستیم.

نایب رئیس فدراسیون روستایی و عشایری در مورد نخستین اسپانسر‌های جذب شده اذعان داشت: برای نخستین بار توانستیم برای برگزاری بازی‌هیا بومی و محلی از جانب کسانیکه حاضر هستند برای بازی‌ها و فرهنگ ‌های قدیمی هزینه کنند، اسپانسر جذب کنیم.

بهرامی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این فدراسیون علاوه بر فعالیت‌های ورزشی، فعالیت فرهنگی نیز دارد، باید بیشتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد، زیرا ای بخش ورزشی به دلیل جذابیتی که دارد برای مردم بسیار خوشایند است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بانوان ، بلیط ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار