معاون فنی وعمران منطقه11 از فعالیت‌ها و اقدامات گسترده مربوط به طرح استقبال از نوروز 93در محدوده‌های مرکزی شهر خبر داد.

محمدعلی شاه‌حسینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر گفت: از 12تا19بهمن ماه اقدامات مربوط به شناسایی و احصاء آدرس‌ها و ثبت آن در سامانه آمار شهرداری تهران انجام گرفته و منطقه11 از لحاظ تعداد آدرس‌های احصاء شده در بین مناطق 22گانه(کمی) رتبه اول را بین مناطق 22گانه داشته است که بیانگر بررسی دقیق و جزئی‌ترین مسائل توسط کارشناسان نواحی و معاونت فنی و عمرانی منطقه دارد.

وی افزود: طبق زمان‌بندی انجام شده از 19بهمن ماه تا 10اسفند به مدت 3هفته عملیات اجرایی دوره اول توسط ادارات فنی نواحی و مجموعه معاونت و نیز همکاری مشاور آزمایشگاه کنترل کیفیت مصالح و راهنمایی و رانندگی منطقه در حال انجام است.

شاه‌حسینی تصریح کرد: دور دوم اقدامات معاونت در طرح استقبال از نوروز از 3تا10اسفند به مدت یک هفته جهت احصاء و ثبت در سامانه و 10تا24اسفند فعالیت‌ها و عملیات اجرایی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه درهر مرحله به همراه شناسایی نقاط ضعف، تصاویر، قبل و بعد از اقدام تهیه شده و با ذکر آدرس، نوع و حجم کار در سامانه آمار شهرداری تهران ثبت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در طرح استقبال از نوروز 93، لکه‌گیری آسفالت، همسطح‌سازی دریچه‌ها، روکش آسفالت، مرمت پیاده‌رو و جداول و... در حال انجام است و سازمان بررسی شهرداری تهران و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به عنوان ناظر عالیه بر کیفیت و کمیت کار و نوع اقدامات انجام شده، نظارت و ارزیابی می‌کنند./
انتهای‌پیام/

برچسب ها: اقدامات ، فنی ، منطقه11
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار